ChrisR Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hei. Har en HP LaserJet CM2320nf MFP som sender scannede dokumenter til mail, men ingenting kommer frem i innboksen. Har testet forskjellige mail adresser, forskjellige smtp alternativ og porter. Ingen av disse fungerer. Alt ser rett ut på oppsettet. Smtp: 213.184.200.1 Port: 25 Dette skal være til stayon.no På forhånd takk for svar. Edit: Man får mail om man scanner via Windows faksing og scanning, men ikke direkte fra skriveren. -ChrisR Endret 24. mars 2014 av ChrisR Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har du satt opp avsenderepost? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Har du satt opp avsenderepost? Hei. Ja den er satt opp. Derfor jeg synset det er rart. Lenke til kommentar
J0nathan Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei.Havner det i spam filter?Hørte en historie da jeg jobbet i IBM, at enkelte spam-ord kan bli blokkert, blant annet ordet "cum" som kanskje ligger i emnet når man sender et "document". Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hei. Havner det i spam filter? Hørte en historie da jeg jobbet i IBM, at enkelte spam-ord kan bli blokkert, blant annet ordet "cum" som kanskje ligger i emnet når man sender et "document". Hei. Har sjekke spam-filteret, ligger ikke noe der. Skal sjekke om det kanskje ligger på den web-baserte mailen. Kun sjekke i Outlook. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Sjekket loggen på skriveren? Dvs får den sendt e-posten til serveren? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Løst: E-post adressen som sendte, ville ikke sende. Fungerte så snart jeg skiftet ut denne.Tusen takk for svar! -ChrisR Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Sjekket loggen på skriveren? Dvs får den sendt e-posten til serveren? Ja, jeg var inne å sjekke loggen til den epost adressen som lå inne, der lå ingen sendte elementer, så jeg skiftet den til en annen epost adresse, da fungerte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå