Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Og jeg er så skeptisk til å oppgi kortinformasjon osv. Er det helt trygt? Og er dette rett sted å laste ned på?: office.microsoft.com/nb-no/ Hva skal jeg velge? Hvordan laster jeg dette ned? Må jeg opprette bruker? Altså det jeg skal ha er word. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, Office kan kjøpes her:http://office.microsoft.com/nb-no/kjop-microsoft-office-2013-programserier-og-office-365-abonnementer-FX102886268.aspx Hvis du ser litt under ser du:Office Home & Student 2013 Pris: kr 1 099,00 Du får ikke kjøpt Word alene.Hvis jeg ikke tar helt feil må du også ha en Microsoft-konto. Du kan bruke Hotmail-konto. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ok, men kan ikke Office 365 Home Premium funke like greit? Den var jo litt billigere, og er greit å kunne ha det på flere pcer? Og kan man kjøpe fra forskjellige sider? Bør jeg ta måndlige trekk eller årstrekk? Hadde foretrekt og det ikke ble noe automatiske trekk. Kan dette kjøpes på butikk? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Er du student med mail fra universitet/høyskole? De har office 365 University som er veldig rimelig. Du klarer deg ikke med One Note? Det er blitt gratis! Endret 24. mars 2014 av Gjakmarrja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå