l4d3 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hei alle sammen! Jeg driver å leser til privatisteksamen i realfaget Informasjonsteknologi 2. Jeg gruer meg litt til eksamen fordi jeg er usikker på hvordan den oftest foregår i dette faget, og hva slags oppgaver jeg kan få osv. Jeg vet at det blir 2 eksamener, en muntlig og en skriftlig. En skal da hensiktsmessig klare å vise så mye kompetanse innen faget som overhodet mulig! Hvordan dette skjer er jeg usikker på. Er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan eksamenene i dette faget oftest foregår? Setter stoor pris på hjelpen! Endret 25. mars 2014 av l4d3 Lenke til kommentar
MrStetus Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, kan ikke si noe om muntlig eksamen, men skriftlig er som oftest delt opp i tre oppgaver der 1 er animasjon, 2 er programmering og 3 er dokumentasjon. Legger ved et par tidligere gitte skriftlige eksamner slik at du kan se hvordan de ser ut og øve deg på dem. IT2 Eksamner.zip 1 Lenke til kommentar
l4d3 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Hei, kan ikke si noe om muntlig eksamen, men skriftlig er som oftest delt opp i tre oppgaver der 1 er animasjon, 2 er programmering og 3 er dokumentasjon. Legger ved et par tidligere gitte skriftlige eksamner slik at du kan se hvordan de ser ut og øve deg på dem. Nice! Tusen takk! Akkurat det jeg trenger Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Da jeg hadde IT2 muntlig/praktisk fikk jeg i oppgave som jeg ikke husker helt 100% i hodet, men når jeg ble eksaminert fikk jeg en del teoretiske spørsmål som skulle kobles opp mot praksisen. Jeg fikk blant annet i oppgave å lage en array og en liten flash animasjon 1 Lenke til kommentar
l4d3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Noen flere som har noe å meddele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå