Jee Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Noen som har noen gode forslag på tetris/party spill som funker til f.eks snes nes amiga o.s.v. til hvilken som helst konsol, bare ikke N64. emulerer min xbox til hvilken som helst konsol jeg, men N64 funker ikke bra. Eksempler på spill jeg ser etter er: -marioparty (N64, bare sån at dere skjønner hvilke spill jeg vil ha. har ikke prøvd det, men tror det er tøft) -Tetris attack (snes: supernintendo) Hvis dere er fan av tetris, må dere prøve tetris attack. er kjempekult. Liker spill med god gameplay som er simple og kan spilles med venner. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mortal Kombat Meg og kompisene mine sitter og spiller de... E så latterlig at det er gøy... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Bomberman er et storslagen party spill, nr.3 støtter til og med opp til 5 spillere. The Flintstones: The treasure of sierra madrock er det nærmeste du kommer mario party til snes. Så må jeg også annbefale street fighter 2 serien til snes, mye gøy der Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 MarioKart er ett must! Ett annet spill som er kjekt husker jeg ikke navnet på men har teinet ett bilde og håper att noen andre forumbrukere kjenner igjenn spillet! som du ser er jeg i ferd med å skyte den røde ballen opp på de to andre røde... dersom du får tre baller med samme farge på hverandre så forsvinner de! etter det kommer det en blå ball i køen der, og da kan jeg skyte vekk de to andre blåe bak de røde! osv... dette spillet er eit kjempe kjekt tidsfordriv! Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du tenker kanskje på Bust-a-Move? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du tenker kanskje på Bust-a-Move? Bust-a-Move 1, 2, 3, 4 vet ikkje kor mangen det er mene dei e geniale! Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har blitt et par utgivelser opp gjennom årene ja Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Super Mario Kart på Super Nintendo Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Lemmings på snes! det er kult! Kunne jo og fått tak i South park rally til n64.. Husker jeg hadde det utrolig gøy med det. Bubble bobble på nesc64 er jo og gøy, går ann å spille 2player! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå