FKL982 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Svensken bekrefter at organisasjonen har løst ham fra kontraktenEsport: Toppspilleren «NaNiwa» har fått sparken fra Alliance Endret 24. mars 2014 av TST Lenke til kommentar
Marianne Svindel Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 endelig en ledig spot for meg i alliance Lenke til kommentar
Puro Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Da er det A.Dota2 som gjelder istedet, Nani har alltid blitt beskrevet som en "vanskelig fyr å jobbe med" så jeg så egentlig dette komme på lang avstand, forundret over at han har fått bli så lenge med så dårlig holdning. Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 For meg så virker det som om EG/A ledelsen ikke er så,god som den burde vert. Lenke til kommentar
Chilidawg Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Fortjent etter en så usportslig opptreden. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) det var ein fin dag i sc2 samfunet, ikkje så bra for LoL .... Endret 24. mars 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
Djuske Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Gøtt, for LoL trenger fleire ragekids. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Da er det A.Dota2 som gjelder istedet, Nani har alltid blitt beskrevet som en "vanskelig fyr å jobbe med" så jeg så egentlig dette komme på lang avstand, forundret over at han har fått bli så lenge med så dårlig holdning. Både Alliance og EG ser veldig bra ut i DotA 2-scenen, så det er ingen fare for organisasjonen iallefall. I intervjuet med OnGamers flørter intervjueren med tanken om NaNi i Alliance sitt DotA 2-lag, men han slår fra seg tanken. Tror ikke han hadde hatt så god sjanse på å komme seg inn på det laget uansett etter at Alliance har sparket ham. I tillegg sier han selv i intervjuet at han ikke er en god lagspiller (og at dette er noe av grunnen til at han velger LoL istedet for DotA), så det blir spennende å se hvordan han vil klare seg i en MOBA. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Flott ambasadør for e-sport! kappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå