Spartapus Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Vel, jeg har ikke kommet i gang med spillet ennå, så det gjenstår å se. Venter på spesialutgaven som kommer. Poenget mitt med anmeldelsen gikk mer på at selv om jeg elsket både Demon's Souls og Dark Souls, så er dette spill som jeg nøt i en periode der jeg var singel, bodde alene og det var lite som skjedde på fritiden. Selv om jeg fortsatt digger Souls-konseptet er det i dag vanskeligere for meg å få tid til å spille et spill der jeg miste timer med progresjon og der jeg ikke kan sette pause på hvis det skjer noe i det virkelige liv som krever min oppmerksomhet. Om det er tilfellet med DS2 vet jeg ikke ennå, men som en Souls-fan som har gått fra å være hardcore- til midcore-gamer er det surt om serien ikke lenger er tilgjengelig for meg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 99 Nok på Steam i dag - 19.DEs- Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Så det. Fristende, men jeg venter på spesialversjonen med oppdatert grafikk og DLC inkludert. Hvis jeg skal kjøpe DLCene i tillegg blir ikke 99 så billig til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå