Helene_lappen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg klarte oppkjøring på første forsøk den 19 mars md bare en feil til alle dere som skal ta fører kort dere har ingenting og grue dere får bare slapp av så går det kjempe fint Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hehe, så moro! Gratulerer! Regner med sensor var hyggelig og snill? Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 ja jeg syns han var helt grei men min kjøre lærer sa han er ikke den sensoren som akkurat er den som skriver bestått heller ikke bestått men jeg syns han var kjempe snill jeg men var heltid med ruta fikk bare på mye lande vei og litt i en plass med noen butikken skulle parkere kjøre ut og snu og når vi nermer oss byen sier han bare jeg skal kjøre til bil tilsynet igjen så var ikke ned i byen heller og fikk bare positive tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Noen andre som vil ønske gratulere meg Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Gratulerer! Kjør forsiktig! Lenke til kommentar
Helene_lappen Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Takk får det det skal jeg Gjøre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå