PgUp Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette?Svake mennesker. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette? Fordi det er VANSKELIG Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 hehe ja om jeg hadde klart 8 uker uten så kunne jeg like så godt ha sluttet og spart meg alt bryet Så hvorfor slutter du ikke? Dere anbefaler meg å ikke begynne, det er dyrt, usunt og farlig, men alikevel snuser dere selv? Hvis dere vet alle negative konsekvensene, hvorfor fortsette? Fordi det er uhyre vanskelig når du først har begynt. Typiske abstinenser som melder seg når du har vært uten snus lenge nok: Vanskelig for å konsentrere deg, du hisser deg lett opp over småting, du blir sinnsykt sulten, føler deg rastløs, sliter med å sove om natten. Dette er bare noen av tingene som dukker opp når/hvis folk prøver å slutte Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Å slutte med snus er ikke bare å stoppe. Selv om abstinenser går bort etter en drøy uke så kan man sitte i flere år på kanten av et stup før man faller tilbake til uvaner. Uvaner som koster ~2*80kr uken, eller ~8000kr i året. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. Endret 25. mars 2014 av Rivaille Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt. Lenke til kommentar
masb Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt. Sikkert en smart kar. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Tidligere i dag var jeg et par timer for mye uten snus. Det var nesten så det rabla fullstendig for meg. I likhet med de andre vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å begynne. Har ikke tenkt å begynne, men en jeg kjenner på 23 har tenkt. Sikkert en smart kar. Han har tatt online IQ tester og får minst 150, så du kan si det ja. Lenke til kommentar
masb Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hahaha. Dette blir jo bare bedre og bedre. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Skruf white porsjon nr 2 eller 3 er bra å begynne med. Nr 4 er sterkest, men renner fortere. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Hahaha. Dette blir jo bare bedre og bedre. Han har prøvd et par ganger. Kastet opp også. Flotte greier. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Tror vi kan konkludere med at den IQtesten ikke er helt vanntett. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå