squabbish Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Har koblet til en Hähnel Combi TF til En Nikon D700. Når Sb-900 er satt til manuell, utløses blitzen, men når jeg setter den til TTL blinker kun den røde knappen på baksiden (se bilde). Noen som vet hvordan jeg kan får orden på dette? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Hahnel Combi TF sender ikke TTL data. Kun manuell styring med det systemet. Kun et enkelt triggesignal. Blitsen må styres fra blitsen og ikke fra kameramenyene. Sett menyen i kamera på M og blitsen til M. Endret 23. mars 2014 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Hahnel Combi TF sender ikke TTL data. Kun manuell styring med det systemet. Kun et enkelt triggesignal. Blitsen må styres fra blitsen og ikke fra kameramenyene. Sett menyen i kamera på M og blitsen til M. Takk for svar. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg har brukt det systemet, og liker at det er enkelt og billig. Men det er et veldig tungvindt opplegg. Jeg har forsåvidt luktet litt på dette systemet: Hahnel Tuff TTL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå