Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hadde ubeskyttet sex, nå stinker penis.

Anbefalte innlegg

Heisann!

for ca 6 måner siden hadde eg ubeskyttet seg. Merket kun et par dager etterpå at det kom en merkelig lukt fra penis. Så eg gikk til legen, og tok klamydia tester osv. men det viste seg at eg ikke hadde noe som helst.

Nå sitter eg her, flere måneder etterpå og lurer på hva søren eg skal gjør.

Eg pleier å dusje hver kveld, og da forsvinner lukten. Men når eg kommer hjem fra jobb dagen etterpå er lukten tilbake. Eg har også prøvd mangen forskjellige intim såper, men det vil ikke gå vekk!

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Mvh

Anonymous poster hash: 90d29...b14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

Hiv? Hun eg låg med er utdannet sykesøster, så eg trur sannsynligheten minsker litt da. Eg har også lest litt, og eg trur det kan være en infeksjon eller sopp.

Eg hadde heller ikke noen form for sykdom (feber osv) etter samleiet, noe som visst skal være et symptom!

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Hiv? Hun eg låg med er utdannet sykesøster, så eg trur sannsynligheten minsker litt da. Eg har også lest litt, og eg trur det kan være en infeksjon eller sopp.

Eg hadde heller ikke noen form for sykdom (feber osv) etter samleiet, noe som visst skal være et symptom!

Tror du er inne på det nå, ja.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Hvorfor tar du det for gitt? Om hun er villig til å ha ubeskyttet sex med deg, så er hun garantert villig til å ha det med andre, med mindre det var noe veldig seriøst mellom dere på det aktuelle tidspunktet. Nå tviler jeg på at du har HIV, men etter et halvt år med plager er det kanskje på tide å få det sjekket?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Heisann!

for ca 6 måner siden hadde eg ubeskyttet seg. Merket kun et par dager etterpå at det kom en merkelig lukt fra penis. Så eg gikk til legen, og tok klamydia tester osv. men det viste seg at eg ikke hadde noe som helst.

Nå sitter eg her, flere måneder etterpå og lurer på hva søren eg skal gjør.

Eg pleier å dusje hver kveld, og da forsvinner lukten. Men når eg kommer hjem fra jobb dagen etterpå er lukten tilbake. Eg har også prøvd mangen forskjellige intim såper, men det vil ikke gå vekk!

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Mvh

Jepp, ikke vask deg så ofte der nede. la bakteriefloran gjøre sitt.

Lenke til kommentar

Hvor mye lettere det hadde vært og spurt hun, istede for at ørten mannfolk skal sitte å synse over ett forum på nettet.

Hei, hvilke kjønnssykdommer var det du sa du hadde igjen? Du er ikke gravid også? Perfekt. Vi må gifte oss.

Gå til legen og be om ei full overhaling.

Hvis ikke jeg tar helt feil, så har jeg ihvertfall hørt at det er straffbart og ikke opplyse om visse kjønnsykdommer. Hvis du f.eks har aids også puler du ivei uten beskyttelse og uten å fortelle partner om det.

Lenke til kommentar

Hvor mye lettere det hadde vært og spurt hun, istede for at ørten mannfolk skal sitte å synse over ett forum på nettet.

Hei, hvilke kjønnssykdommer var det du sa du hadde igjen? Du er ikke gravid også? Perfekt. Vi må gifte oss.

Hvis ikke jeg tar helt feil, så har jeg ihvertfall hørt at det er straffbart og ikke opplyse om visse kjønnsykdommer. Hvis du f.eks har aids også puler du ivei uten beskyttelse og uten å fortelle partner om det.

Hvordan skal du håndheve det i praksis?

Fornærmede: Du sa det ikke

Motpart: Jo, det sa jeg

Fornærmede: nei det gjor du ikke.

Motpart: jo det gjor jeg.

Lenke til kommentar

Minner meg veldig mye om skyldspørsmålet i enn trafikk ulykke. Du skiftet brukte ikke blinklys ved feltskifte. Jo det gjorde jeg, nei det gjorde du ikke, jo det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Minner meg veldig mye om skyldspørsmålet i enn trafikk ulykke. Du skiftet brukte ikke blinklys ved feltskifte. Jo det gjorde jeg, nei det gjorde du ikke, jo det gjorde jeg.

... Og i de fleste av disse tilfellene så får man ikke til å håndheve loven. Om han blinket eller ikke er i praksis irrelevant om det ikke er noen nøytrale vitner.

Lenke til kommentar

Uansett hva man sier eller mener så ønsker ingen hiv/aids, så beskyttet sex burde vært en selvfølge om en av partnerene har de sykdommene. Jeg tror de fleste som blir smittet, blir det av andre som ikke enda har oppdaget at dem har det. En som vet at h*n er positiv for slike sykdommer sier ikke bare "jeg har hiv" også begynner man med ubeskyttet samleie. I så fall så er man kåla dum i toppen. Har man fått det helvete så bør man passe på såpass at man ikke sprer det videre. Jeg tror ikke de som er syke unner noen andre hiv/aids. Ihvertfall ikke de man puler.

Lenke til kommentar

Uansett hva man sier eller mener så ønsker ingen hiv/aids, så beskyttet sex burde vært en selvfølge om en av partnerene har de sykdommene. Jeg tror de fleste som blir smittet, blir det av andre som ikke enda har oppdaget at dem har det. En som vet at h*n er positiv for slike sykdommer sier ikke bare "jeg har hiv" også begynner man med ubeskyttet samleie. I så fall så er man kåla dum i toppen. Har man fått det helvete så bør man passe på såpass at man ikke sprer det videre. Jeg tror ikke de som er syke unner noen andre hiv/aids. Ihvertfall ikke de man puler.

Nei, men om du har aids etc så burde du faen meg si ifra. Er ganske mange som kjører ubeskyttet grunnet at de synes det er bedre.

Jeg personlig hadde blitt fly forbannet og lansert et personlig vendetta mot jenta om jeg fikk aids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...