hermanimittveien Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei! Jeg tenker å bygge meg en PC mest for morro skyld, men også den må også kunne kjøre middels krevende spill. Har lagd et oppsett allerede, men vil det fungere? Er også på budsjett, så det hadde vært fint om noen kunne si meg hvordan den kan bli billigere. Takk for all hjelp Oppsettet mitt er her: https://prisguiden.no/liste/147599 Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Bruk mindre peng på hk og meir på skjermkort. Minst 660, helst 760 eller 770 vist du har råd;) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Oppsett fra Komplett som benytter seg av helgetilbud. Må bestilles før midnatt. Velg gjerne et enda kraftigere skjermkort: Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 +1 på Kraftigere skjermkort. 760 eller 770. Seasonic er veldig bra PSU'er, men ville kanskje gått for en modular versjon. Hvis du skal klokke prosessoren din må du huske CPU-kjøler. Ville kanskje gått for en 250GB 840 Evo kontra en 128GB 840 Pro. Du kan spare litt ved å gå for et rimeligere hovedkort, men ikke veldig mye. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Om det er en maskin for å se hvordan ting funker og du ikke skal dra de tyngste spillene, overklokke eller drive bildebehandling kan du knipe inn kroner flere plasser. Da trenger du ikke en 4670K CPU. det er en CPU som er veldig bra om du skal bygge en gamingrigg, men ikke så nødvendig om du ikke skal hardcore game, eller overklokke. HK er for mye i ditt oppsett. Velg et billigere et. PSUen din er god, det samme er kabinettet, RAMbrikkene, SSDen, nettverkskortet og DVDspilleren. ta en vanlig HDD disk i tillegg til det som du har med på listen. 128 GB blir litt lite lagringskapasitet. Du bør velge et annet skjermkort. i det som jeg ville satt som minstekrav er et R7 260X eller 750TI. jeg ville valgt et R7 260X. De som de overstående her anbefaler er selvfølgelig bedre, men også dyrere. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ville gått for 265X som er en del raskere enn 750TI men koster ca samme, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå