Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

nynorsk------hjelp, pliiiiz


Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som kan litt nynorsk som vil hjelpe meg litt med og se over en liten tekst (argumenterende tekst, innholdet er ikke så viktig, trenger hjelptil grammatiske feil osv.) jeg har skrevet på nynorsk?



trenger svar fort, skal levere kl.23:58


takk for all hjelp eller forslag:)



Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for tipset, har slått opp alle ordene der, men jeg er fortsatt usikker på setningsoppbygningen min,

noen som kan se fort gjennom :)


Ungdommen i dag har det så lett. Google translate ftw.

det går ikke ann å oversette til nynorsk på translate :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ordboka kan hjelpe deg. Når jeg gikk på skolen og hadde nynorskskriveprøver slo jeg opp nesten hvert eneste ord.

Kan si at ordboka ikke hjelper alle. Det var en sinke for meg, siden jeg bruker lang tid på å slå opp. Av og til må man bruke den selvfølgelig, men det å slå opp hvert eneste substantiv tok for lang tid. :)(Snakker om fremmedspråk, siden bokmål og nynorsk aldri har vært noe stort problem for meg. Har forøvrig nynorsk som hovedmål, selv om jeg skriver bokmål her på forumet.)

 

http://www.apertium.org/ oversetter mellom bokmål og nynorsk. Den må tas med store skjeer salt, men den har vært et utrolig greit verktøy for meg.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

det hadde vært enklere, men jeg vil ikke legge den ut offentlig, siden det fort kommer opp som plagiat da :)

Ikke noe problem. Greit at det kan komme opp i plagiatkontroll, men da tar de en manuell sjekk og ser at det er noen som har søkt hjelp. Det vil være null problem for deg å sansynliggjøre at det er du som står bak teksten.
Lenke til kommentar

 

det hadde vært enklere, men jeg vil ikke legge den ut offentlig, siden det fort kommer opp som plagiat da :)

Ikke noe problem. Greit at det kan komme opp i plagiatkontroll, men da tar de en manuell sjekk og ser at det er noen som har søkt hjelp. Det vil være null problem for deg å sansynliggjøre at det er du som står bak teksten.

 

ok:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...