Utlending1 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Heihei! Jeg kommer her atter en gang med et nytt spørsmål. Så langt som gyldig ID går, så har jeg bare et Oppholdstillatelse kort (som etter myndighetene dekker de grunnleggende informasjonsbehovene) og lurte på om det er gyldig i og med at jeg vil starte opp på bil-lappen? Har hørt at du trenger gyldig ID for å kunne ta trafikalt grunnkurs og bygge på det. Takk! Lenke til kommentar
Utlending1 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Har du ikke pass? Nei Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Oppholdskortet fungerer ikke som et identitetskort. Lenke til kommentar
Utlending1 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Oppholdskortet fungerer ikke som et identitetskort. Ettersom den dekker tilstrekkelig nødvendig informasjon, vil noen akkseptere den som et ID kort, men ikke alle. Selv om den ikke fungerer/er ment til å være ID kort, så vil noen akkseptere den som en. Mitt spørsmål var da om det ville funket å brukt den som ID istedenfor pass/bankkort (selv om det snart eller har blitt gjort om til ugyldig ID --> Bankkort) for å begynne på Trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Bankkort m/bilde blir ikke ugyldig ID, men mange banker slutter å produsere kort med bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå