MedStud Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hallo! hket mitt er : 39 grader cpu2'en min(som jeg ikke vet hva betyr), er : 38 grader er dette for varmt? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det virker som en av målerne dine er feil, hvis da ikke CPU kjøleren suger kaldluft utenfor kabinettet... Hvis temp. inne i kabinettet er 39 grader, hvordan kan da CPUen være kaldere? Vel uansett om det er en liten feilmåling, så er CPU tempen meget lav og helt OK, samme hva slags CPU du har. Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det virker som en av målerne dine er feil, hvis da ikke CPU kjøleren suger kaldluft utenfor kabinettet... Hvis temp. inne i kabinettet er 39 grader, hvordan kan da CPUen være kaldere? Vel uansett om det er en liten feilmåling, så er CPU tempen meget lav og helt OK, samme hva slags CPU du har. rettelse, CPU1 er 38 grader.... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei.. overhodet ikke... CPU min er 55, det er ikke FOR varmt, men det er likevel for varmt... Vanskelig å klokke noe når jeg slik en crappy kjøler... Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei.. overhodet ikke... CPU min er 55, det er ikke FOR varmt, men det er likevel for varmt... Vanskelig å klokke noe når jeg slik en crappy kjøler... nei nei nei....cpu'en min er 44 grader! men på hardware monitor står det: mainboard: 39 celsius CPU 1: 38 celsius CPU 2: 44 celsius Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 CPU1 er inni cpu elns, CPU2 er under elns.. sikkert den tempen inni socketen, under cpu altså.. Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 CPU1 er inni cpu elns, CPU2 er under elns.. sikkert den tempen inni socketen, under cpu altså.. helt greit det, men jeg lurer på om 38 grader på cpu1 er for varmt, og 39 på mainboard... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er det jeg ligger på.. helt ok mener nå jeg.. Det er god luftgjennomnstrømming i kabinettet mitt, så noe bedre enn det blir det neppe.. eneste kjipe i mitt system er den CRAPPY kjøleren jeg har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå