pedero Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei, jeg er under 18 år, men laget meg en paypal konto for ikke lenge siden. Og da lurte jeg på om det er best å sette inn penger eller lagre kortdataen min. Jeg har hørt at hvis paypal finner ut at du er under 18 fryser de kontoen din med pengene på, men hva hvis du legger inn kortdataen din, hva skjer da ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hva mener du med "kortdataen"? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Da mener han et bankkort eller kredittkort. Du kan lagre kortinformasjon på Paypal slik at du slipper å taste den inn hver eneste gang du handler en ting og betaler gjennom Paypal. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg pleier bare å sette inn her og der, har ikke lagret noe kort til paypal. Kommer vel ann på hvor ofte du skal bruke paypal om det er verdt eller ikke. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Du kan ikke ha PayPal-konto hvis du er under 18 år. "2.1 Kvalifikasjonskrav. For å være kvalifisert for våre PayPal-tjenester, må du (i) være innbygger i ett av landene oppført på PayPal Worldwide-siden, (ii) ha full rettslig handleevne til å inngå kontrakt, og (iii) hvis du er en enkeltperson, være minst 18 år gammel." Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Du kan ikke ha PayPal-konto hvis du er under 18 år. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå