Hundrelapp1 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg fjernet mandlene på onsdag er nå på smertetoppen som legene advarte meg om. Jeg tar 4 pinex forte i døgnet. Jeg leste på felleskatalogen at en vanlig dose for voksne er 1-2 forte 1-4 ganger i døgnet. Tror dere det skal gå fint å ta en ekstra forte når smertene er som verst?Veier ca. 85 kg, så jeg regnes som voksen innen legemidlenes verden. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Er det ikke nok med 8 tabletter i døgnet? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Tallene er veiledene etter erfaringsgrunnlaget det er vurdert etter. 8 stk pr. døgn for folk flest er greit i følge fk, men det vil variere. Noen tåler mer og andre tåler mindre. En ekstra går sannsynligvis bra for deg hvis du ligger på 4 stk i døgnet og ikke opplever tegn til problemer relatert til inntaket. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Er nå ferdig med det hele, 1 eller 2 ekstra i døgnet gikk fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå