Gintoki Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg har fått meg en LP spiller som også kan digitalisere musikken over til 256Kbit mp3, Så skal bruke den mest til å digitalisere LP/vinyl for andre,Men så er jeg usikker på hvor mye jeg skal ta per konvertering.Er dette en grei pris? 150 for 1 plate 300 for 3 400 for 5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 150 spenn for 256Kbit mp3? Haha, publiser gjerne kundeliste for name & shame. 6 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Hehe, ok, så hvilken pris ville vert mer overkommelig? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Ingen som kan si den beste prisen jeg kan tilby digitalisering til 256kbit for? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvis jeg skulle vært villig til å betale for noe sånt måtte rippen vært gjort med bedre utstyr enn en forbrukerrettet USB-spiller, og resultatet ville jeg hatt i råformat. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Ok, men til det jeg lurer på, hor mye er akseptabelt å ta for den kvaliteten jeg kan rippe i? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 En tier platen, max. Etter mva. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Saftbod på gatehjørnet er en bedre forretningside. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Prisene der er jo helt hårreisende, det er billigere å kjøpe plata på CD. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Takker for fornuftige svar da! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Du vet ikke hva markedet er før du prøver. Folk her inne er nok ikke så representativt for teknofobe kunder som helst bruker slike tjenester for å digitalisere gamle minner. Nå har jeg ingen oversikt om hvor vanskelig det er få tak i mye gammel musikk på streaming og kjøpstjenestene, men det er vel den viktigste grunnen til at kunder ikke trenger en slik tjeneste. 256 kbps mp3 er sannsyligvis godt nok for 90% av kundene dine rent teknisk, så lenge codecen i dingsen din ikke er dårlig. Referansen min er LAME, som er dugelig på 256 kbps hvis du ikke gjør innstillingene i blinde. For feinschmeckere trenger du nok bedre utstyr, men det spørs om det lønner seg hvis dette er en hobbygreie. Du må også ta i betraktning selskapsform og markedsføring etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå