Emils. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Selv om straffen til Real Madrid er billig så må dommer gi rødt kort når han velger å blåse. Reglene er slik. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Selv om straffen til Real Madrid er billig så må dommer gi rødt kort når han velger å blåse. Reglene er slik. Nei? Reglene sier at det skal være rødt hvis spilleren blir fratatt en klar målsjanse. Ronaldo ble da ikke fratatt en klar målsjanse. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Skrev feil, mente straffen til Barcelona. Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Skrev feil, mente straffen til Barcelona. Det ble gitt rødt kort til Ramos. Hvis du mener iniesta sin, så kvalifiserer den såvidt til en advarsel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg skulle gjerne visst om Kjeksen gjorde dette med vilje. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg snakker om situasjonen Ramos fikk rødt kort i. Straffen var noe billig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg skulle gjerne visst om Kjeksen gjorde dette med vilje. Nærmere bilde: Ufyselig. Lenke til kommentar
ole5 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Dette kan virke slemt, men av alle spillerne, så fortjener Pepe dette. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Ikke når det er Busquets som gjør det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Dette kan virke slemt, men av alle spillerne, så fortjener Pepe dette. Ingen fortjener det der, uansett hvor mye rasshøl de er! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så reprise av det røde kortet igjen nå. Neymar er jammen meg god til å filme. Jeg så ikke før nå at det var regn filming. Trist, rett og slett.. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Du kan synes det er så greit du bare vil, men fellingen var utenfor, og straffen er derfor feildømt. Hvor resten av kroppen til forsvareren er har ingenting å si da den delen som felte motspilleren var utenfor boksen. Det er tross alt det som gjelder. Det går fort, og da blir det fort vanskelig for dommer. Jeg ser den, men den er fremdeles feil. Og ut i fra de 50 reprisene Max sendte er jeg rimelig sikker på at fellingen av Neymar og det røde kortet var 100% korrekt. Hva da? Å bli strøket på ryggen får voksne menn til å falle om som om de har blitt skutt? Soleklar filming. Clasico er gøy det, men det er en grense for hvor mye man orker å se voksne menn vri seg i smerte av den minste berøring. edit: Til å med dama kunne ikke forstå hvorfor Neymar falt. En 4-åring hadde holdt seg på beina av den "berøringa" der. Endret 24. mars 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Filming av neymar rett og slett. Alle som sier noe annet er bare blitt blinde av å se for mye la liga og måten dommerne dømmer situasjonene der. Ødela hele kampen i går og, var syk kamp frem til det. Big FUUU til neymar for den der! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Dive er det nå strengt tatt ikke. Det er kontakt og 99 av 100 ville gjort det samme. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Det er en dive, og på toppen er det offside også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Neymar faller lettere enn en fjær detter nedover, skulle aldri vært straffe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg såg den situasjonen der flere ganger, og med sånn kontakt som det så vil venstrefoten hekte i stamfoten automatisk (alle som har sparket fotball eller drevet med annen idrett vet det) - så jo, fullt forståelig at han faller, og det er korrekt straffe. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Bumper denne. Hvem tror dere vinner i kveld? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 satsa 150 på hver lag, vinner bittelite, men bare for fun. Forhåpentligvis blir det ikke straffe Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Går den på en gratiskanal, eller må den streames? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå