lettere-gal Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som vet hvorfor jeg får denne beskjeden når jeg prøver å aktivere windows 7? http://tinypic.com/view.php?pic=2ld7wbk&s=8 Prøver å endre produktnøkkelen da den som står fra før er feil. Har nettopp restarta cmos pga overklokkingsfeil.. Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som vet hvorfor jeg får denne beskjeden når jeg prøver å aktivere windows 7? http://tinypic.com/view.php?pic=2ld7wbk&s=8 Prøver å endre produktnøkkelen da den som står fra før er feil. Har nettopp restarta cmos pga overklokkingsfeil.. Test med å aktivere via tlf: Trykk på start meny, I søkefeltet skriver du " slui 4 " og trykk enter. Bare følg instruksjonene. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Hvis det er en re-install av win 7, så må du bruke den automatiske telefontjenesten ja. Selv om du har lagt inn din serial under installasjonen. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Har re innstalert windows flere ganger uten det problemet. :s Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg også, men sist måtte jeg ta telefonen (et par uker siden). Fungerte fjell, men sett av litt tid. Du skal taste inn og deretter lese av (høre av) et hinsides antall tegn Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Har re innstalert windows flere ganger uten det problemet. :s Windows gir ut produktnøkler som inneholder et visst antall automatiske aktiveringer. Retail/oppgradering + MSDN/Technet har alle 10 online aktiveringer og 15 telefon aktiveringer før det blir noe større trøbbel. Så når man har brukt opp de automatiske aktiveringene, så må man ringe inn de neste gangene fremover. Så har jeg opplevd at noen av de automatisk aktiveringene blir nullstilt etter noen måneder, og da får du plutselig aktivert automatisk igjen på en, to, tre aktiveringer. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Så når man har brukt opp de automatiske aktiveringene, så må man ringe inn de neste gangene fremover. *grøss* ... Det visste jeg ikke. Da nærmer jeg meg nok smertegrensen. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Hvordan aktiverer jeg over telefon? Oppga innstalasjons id'en men ingenting skjedde ble satt over til kundeservice. Det ble jeg ikke sist gang, da fikk jeg sms eller noe.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Det skal være en automatisk telefontjeneste hvor du legger inn en og en gruppe. Så får du det samme tilbake. Jeg har aldri opplevd at dette ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Sist fungerte det slik du sa, men nå ble jeg bare satt videre. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Min id ble ikke bekreftet av systemet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Når man har brukt opp x antall telefon aktiveringer, så er det kundeservice som gjelder. Og da må du kunne ha en god forklaring på hvorfor du har aktivert 25 ganger (online + telefon). Og så kommer det jo an på nøkkelen. Er det en OEM nøkkel, havner du nok raskt hos kundeservice. Samme om du aktiverer på ulike pcer med kort mellomrom. Og enda raskere om du har aktivert med ulike IPer. Så mange årsaker til at du havner hos kundeservice og at den automatiske telefontjenesten ikke fungerer. I prinsippet er nøkkelen din da flagget, og Microsoft er skeptisk til antall aktiveringer. Steget før svartelisting. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Har aktivert ca 4-5 ganger vanlig måte og 1 gang over telefon før. Må da gåan å formatere å aktivere windows pånytt uten at det skal være noe mistanke? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Har aktivert ca 4-5 ganger vanlig måte og 1 gang over telefon før. Må da gåan å formatere å aktivere windows pånytt uten at det skal være noe mistanke? Og du har en Retail fullversjon, altså de som kostet 3-4.000 kroner? Om ikke, så har du svaret ditt. Du har da et unormalt aktiveringsnivå, så blir flagget hos MS. TIl og med Retail fullversjonen, så kan du møte på slike problemer, men ofte ikke før etter den 10. online aktiveringen. Men om IPene du har aktivert på befinner seg langt unna hverandre, kan den bli flagget. (Type en aktivering i Tromsø, en i Bodø, en i Oslo, en i Larvik, en i Stavanger osv) Vet ikke om jeg har nevnt det (gidder ikke å sjekke) så er den nøyaktige formelen for hva som blir flagget eller ikke flagget en super hemmelighet hos MS, så 100% klare svar får man aldri derfra. Men ut i fra erfaring og hva andre har opplevd så kan man danne seg et bilde. På en Retail fullversjon så sier MS selv at det er 10 online og 15 offline aktiveringer. Men som sagt det var den pakken som kostet 3-4.000 for EN lisens. Endret 6. mars 2015 av myhken Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Tror ikke det er retail. Var med når jeg handla pc hos komplett. Har kun aktiveringer i trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå