jae-ols Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hva er feil når en mobil stadig vekk slår seg av? Skjer flere ganger om dag. HTC One V. Vært inne en gang uten at det ble bedring. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Det kan være feil med hardware, eller det kan være feil med software. Prøv en factory reset, å vær varsom med hvilke applikasjoner som blir installert etterpå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Jeg slår av min S4 av og til , har den i trang bukselomme. Sitte stilling som forårsaker long press på pwr tasten. Det kan være fukt/fuktskade. Husker desire hadde i sin tid en design feil i hovedkortet . Symptom viste seg ikke med en gang , men etter en god stunds brukstid (uker/måneder), kan jo være noe tilsvarende. Endret 23. mars 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Installer Catlog eller benytt deg av Android SDK og kjør kommandoen adb -d logcat &> log.txtSist nevnte er anbefalt da du får en output med logg i txt-fil som du kan poste til pastbin f.eks Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Installer Catlog eller benytt deg av Android SDK og kjør kommandoen adb -d logcat &> log.txtSist nevnte er anbefalt da du får en output med logg i txt-fil som du kan poste til pastbin f.eks Det var gresk for meg. Er levert inn for rep. Reklamasjon. Satser på at det går seg til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Oki, får håpe det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå