jae-ols Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg har en HTC One V. Spørsmålet er: Hvordan tar jeg "selfies" med denne?Jeg har ikke funnet det ut. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Nå ble jeg ganske usikker, men den har vel ikke kamera foran, har den det da?? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Trodde det var mulig på de fleste mobiler. Finner ingen ting som tyder på at det er mulig. Veldig rart at det ikke er mulig på en slik ny mobil. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 http://www.gsmarena.com/htc_one_v-4575.php Secondary camera: no ... Tror de kutta det for å spare kostnader. HTC one S, og X har, ikke V. Sorry to bring you the news Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Utrolig skuffende for en så dyr telefon, ikke til å tro. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Desto større grunn til å sjekke det FØR du betaler??? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Det hadde jeg gjort. De sa det var mulig. Så jeg har gjort alt riktig. Dessuten hjelper det ikke meg med ironiske innlegg. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Det har jeg gjort, de sa det var mulig!! Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Det er jo mulig i den grunn at du snur telefonen og tar en "selfie" med kameraet bak på telefonen.Om du har kjøpt en HTC One V I dag eller de siste dagene så tror jeg du har bommet litt greit på kjøp av telefon. Denne telefonen er den rimeligste utgaven av HTC One serien som kom for over 2 år siden. Det vil da si at den er ganske utdatert og ikke en telefon jeg ville gitt mye penger for.Kan jeg spørre hvor mye du gidde for den? Vil anbefale deg å levere den tilbake og heller kjøpe en annen. Sjekk da på forhånd at det er et kamera i fronten om "selfies" er et must for deg Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Det er jo mulig i den grunn at du snur telefonen og tar en "selfie" med kameraet bak på telefonen. Om du har kjøpt en HTC One V I dag eller de siste dagene så tror jeg du har bommet litt greit på kjøp av telefon. Denne telefonen er den rimeligste utgaven av HTC One serien som kom for over 2 år siden. Det vil da si at den er ganske utdatert og ikke en telefon jeg ville gitt mye penger for. Kan jeg spørre hvor mye du gidde for den? Vil anbefale deg å levere den tilbake og heller kjøpe en annen. Sjekk da på forhånd at det er et kamera i fronten om "selfies" er et must for deg Jeg gidder ikke for den, du tar feil. Jeg synes heller ikke at det er et "must", jeg har vanlig fotokamera. Jeg tenkte å kjøpe en HTC ONE J Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Beklager her er det nok min dialekt som slår inn feil.Det jeg mente var for mye du betalte for telefonen?Ut ifra tråden du har startet så gir du en klar indikasjon på at "selfies" er et must. Du skriver også følgende "Utrolig skuffende for en så dyr telefon, ikke til å tro." Jeg går derimot utifra at dette er et must for deg da du skriver det så punktlig. Jeg ville ventet en 2-3 uker før jeg kjøpe en HTC One. Dette fordi om 1 dag så lanserer HTC "The all new One" Altså versjon 2 av dagens HTC One. Dermed vil dagens HTC One synke i pris de kommende ukene. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 "selfies" er IKKE et must! Poenget er at den må fungere bra og ikke slå seg av i tide og utide. Jeg har ikke råd til noen ny mobil nå. Den jeg tenkte på HTC ONE L, blir alt for dyr. Hva med Doro? Å betale 5000 bare for en mobil er hinsides det jeg kan gjøre. Da blir det heller ny bil. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ut ifra dine første poster så gikk jeg utifra at selfies var et must for deg. Du bør gjerne omformulere dine spørsmål siden dette ikke var tilfellet nå.Du kan fint få en bra telefon til rundt 2000kr om du bare ser etter tilbud. Eventuelt kjøpe en med bindingstid på abonnement slik at du får telefonen til 1kr. Lykke til med valg av ny telefon! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Ut ifra dine første poster så gikk jeg utifra at selfies var et must for deg. Du bør gjerne omformulere dine spørsmål siden dette ikke var tilfellet nå. Du kan fint få en bra telefon til rundt 2000kr om du bare ser etter tilbud. Eventuelt kjøpe en med bindingstid på abonnement slik at du får telefonen til 1kr. Lykke til med valg av ny telefon! Ut ifra dine første poster så gikk jeg utifra at selfies var et must for deg. Du bør gjerne omformulere dine spørsmål siden dette ikke var tilfellet nå. Du kan fint få en bra telefon til rundt 2000kr om du bare ser etter tilbud. Eventuelt kjøpe en med bindingstid på abonnement slik at du får telefonen til 1kr. Lykke til med valg av ny telefon! Feil, selfies var ikke et must. Men jeg spurte om det var mulighet for det på den mobilen, det var bare det. Jeg snur bare mobilen, blir uklart men pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå