Zepticon Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei Er på jakt etter gode spill, som har god nok gamepad støtte til at jeg kan spille dem fra sofaen. Spillte Tomb Raider på denne måten og det ga mersmak. Av spill så likte jeg Tomb Raider, og den sjangeren, men er også gla i spill mer i rettning Skyrim og Zelda. Tar også gjerne i mot tips i litt andre sjangere også Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Resident Evil 4 HD Edition Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Dark Souls: Prepare to Die Edition (Du trenger ett par mods som du lett finner på Steam forumet) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Batman Arkham Asylum og City. AtW Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ett par klassikere:Final Fantasy 7 og 8,verdt å prøve viss du liker JRPG og ikke har spillt dem før. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Dark Souls: Prepare to Die Edition (Du trenger ett par mods som du lett finner på Steam forumet) Må du ha mods for å spille det med kontroller? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 BIT.TRIP Presents... Runner2: Future Legend of Rhythm Alien Dark Souls: Prepare to Die Edition (Du trenger ett par mods som du lett finner på Steam forumet) Må du ha mods for å spille det med kontroller? Nei, selv spiller jeg uten mods med Xbox 360 kontroll, regner med at han mener at spillet er uspillbart uten mods. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Ja, spillbart uten mods, med Windows compatibel Xbox kontroll Takker for inspill så langt! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Siden du likte Skyrim bør du absolutt prøve Morrowind. Det er det tredje i serien, altså to spill før Skyrim. Men drit i at grafikken ser litt rar ut nå (den kan moddes en god del, om det er så nødvendig.) Er dog usikker på om den kan bruke gamepad, men den kom til Xboks også. Gjør deg selv en tjeneste og prøv det siste bra Elder Scrolls-spillet, før det gikk over til å bli rene actionspill. Ellers har vi jo Saint's Row 4. Jeg var ikke akkurat fan av det tredje, men det fjerde er knallbra på de fleste områder. Eneste minuset er at vi har superkrefter, så det er meningsløst å bruke biler osv. Men på den annen side er det jo superkrefter. Endret 25. mars 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Har tilbrakt noen timer med Morrowind, og det var meget gøy klarte aldri å fullføre det da Jeg ahr ikke prøvd Skyrim, men nevner det fordi det er det er ett Elder Scrolls spill, og dermed i min gate. Venter på supertilbud på steam så havner Skyrim i kurven Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Fallout 3, Fallout New Vegas, The Witcher 2 og Borderlands 2. Borderlands ville jeg nok spillt med mus og tastatur men går helt fint å bruke en kontroller. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Fallout vil jeg si fungerer bedre med tastatur og mus, skal man først velge noe sånt, hvorfor ikke ett sofavennlig tast+mus-oppsett? AtW 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Spillte Fallout 3 på konsoll her å det fungerte greit. New Vegas spiller jeg med mus og tastatur ettersom jeg har blitt så vandt til å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå