FB.019362900010004 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Les anmeldelsen Lenke til kommentar
ramboRans Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det her blir nærmest bare sværting av et spill fordi du er lat, mer en noen slags form for anmeldelse. Kunne i det minste tatt deg tid til å gå noe mer i dybden, eksempler fra gameplay situasjoner eller lignende. Hvorfor gidde å skrive en anmeldelse av den lengden her, bortkastet tid å skrive not to mention for lesere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Dette var jo ikke akkurat en anmeldelse. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg liker spillet jeg. Syntes det var en veldig kort "anmeldelse", men selvfølgelig forstårlig at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hva med Pro street serien? Ingen kan vel lage et spill dårligere og mer upassende sin sjanger en pro street.... Uansett en tam andmeldelse. Hvis du vil skrive en, skriv en med litt mer dybde og refleksjon, ikke bare blindt hat. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Enig med omtaler, dette spillet er seriøst dårlig og forferdelig kjedelig. Det er flere år siden jeg leverte inn spill på GameStop, men dette kvitta jeg meg med og investerte i noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå