Fiskefiske Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei! For et par dager siden begynte jeg å få feiled 0xc000000e. Etter et par dager da det funket å bare skru den av og på, ville ikke noe funke. Skru PCen av og på, starte den i sikkerhetsmodus, og alt annet mulig jeg fant. Eneste løsningen jeg fant var at jeg måtte finne W8 disken og reparere fra den, om så clean install. PCen min har ikke DVD-rom, så hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd å lage den om til en ISO-fil, men da kommer det opp at "The ISO-file is invalid". Takk på forhånd. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Har du tilgang til en annen maskin med DVD-rom? Og har du en USB-minnepen på minimum 4 GB? Hvis ja, så kan du lage en bootbar USB-pen med Microsoft 7 USB/DVD Download Tool (ja, det står win7, men den virker like fint på win8). Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 alternativt så kan du jo også invistere i en usb dvd rom Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Har du tilgang til en annen maskin med DVD-rom? Og har du en USB-minnepen på minimum 4 GB? Hvis ja, så kan du lage en bootbar USB-pen med Microsoft 7 USB/DVD Download Tool (ja, det står win7, men den virker like fint på win8). Det var den jeg prøvde, fikk opp "Invalid ISO-file" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå