Lindquist93 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Når jeg prøver å skrive på web browser så kommer bare mapper osv opp. Når jeg trykker J så kommer nedlastninger, og når jeg trykker H kommer historien. Hvordan fikse dette? Prøvd å restarte pc men det funka ikke Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Kan det væra at enellerannen knapp på tastaturet liksom alltid holder seg nede. Ctrl+h hørtes ut som en fin snarvei til historie :/ 1 Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Kan det væra at enellerannen knapp på tastaturet liksom alltid holder seg nede. Ctrl+h hørtes ut som en fin snarvei til historie :/ Den holdt seg ikke nede, men rev av knappen å satt den på igjen å det funka :s Tusen takk Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 My kind of PC-support!! burde ligget på microsoft sine support sider - "error kode :xxxx-x---xxx" Løsning : Riv Ctrl-tasten av tastaturet!! Konge! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hehe, jeg var ute for at en person ikke fikk åpnet noen vinduer, for de lukket seg igjen med en gang. Hun hadde lagt en bok oppå esc-tasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå