Enhjørningen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Eneste tippset er vel bare å gjøre så godt du kan. For meg er de fleste jobber er stressende i starten, og du kommer sannsynligvis til å føle at du ikke greier gjøre tingene tilfredstillende, regner med slike tanker er normalt når du begynner med noe nytt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Følg nøye med under opplæringen, og spør masse senere. Selv om du synes du virker masete. Halvveis inn i den siste arbeidsuka kommer du til å kjenne at du takler jobben ganske så godt, men så er sommeren plutselig slutt. Om et år har du glemt nesten alt, og prosessen starter på nytt! 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Blir vel mye rydding og tørking av olje for deg (med mindre du har særlig kompetanse innenfor vedlikhehold av maskiner.) Begrenser seg hva du har lov til å gjøre uten kompetanse. Lenke til kommentar
Matawa Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ikke vær redd for å stille spørsmål! Hver gang jeg har vært nyansatt så spør jeg så mange spørsmål som jeg vil, uansett hvor dum jeg måtte føle meg der og da. Det er bedre å spørre en gang for mye enn å gjøre enn jobb feil. Mindre pinlig er det også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Det går nok bra. Ettersom du allerede har fått jobben, tror åpenbart arbeidsgiveren din at du er kompetent nok og kan gjøre jobben tilfredsstillende. Så jobben er antakelig ikke vanskeligere enn at du kan gjøre det bra etter opplæring og litt erfaring. Lenke til kommentar
-submariner- Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Det eneste du trenger å være nervøs for er om du kommer til å komme deg tidsnok på jobb hver dag. Resten går av seg selv.Det er ingen som forventer en dritt av deg, annet enn at du er der når du skal og at du gjør det du får beskjed om. Husk, de som arbeider der fast er fagfolkene som kan jobben, rutinene og systemet, og de kommer til å vise deg hvordan du skal gjøre ting osv. Det viktigste for deg vil være å komme tidsnok, ikke snike seg unna, være interessert i å gjøre en så god jobb som du bare klarer og sørge for at de husker deg som en stå-på-fyr som ville lære noe. Jeg må si jeg blir rimelig skremt over at du aldri har hatt en jobb når du er 18-19, men det er kanskje ikke så uvanlig nå om dagen? Det som uansett er viktig er å få med seg en god attest, og en som er villig til å være referanse for deg neste gang du skal søke jobb. Når du ikke har noe spesielt med arbeidserfaring å vise til, så er det ekstremt viktig å få gode tilbakemeldinger på den ene jobben du har hatt. Lykke til :o) Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå