leafblade Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har problemer med å få installert catalyst 3.8 driverne til mitt radeon 9800 pro kort. Når jeg trykker på install så kommer denne feil meldingen opp: Feil ved utpakking av støttefiler: grensesntittet er ikke registrert. Hva er feil? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Får fakitsk denne feil meldingen uansett hvilken ati driver jeg prøver å installere :-? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ifølge forumet hos Rage3D kan man prøve å installere driverne i sikkermodus dersom man får problemer ved installasjonen. Eventuelt kan man kjøre gjennom en runde med DriverCleaner for å fjerne eventuell rusk fra forrige drivere. Selv installeres Cat 3.8 fint på min PC (m/R9700 Pro AIW) uten behov for sikkermodus. Men så skal det sies at jeg bruker samlepakken (med driver, kontrollpanel og WDM-driver for AIW-kortene) i stedet for de separate pakkene. Lenke til kommentar
radix Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv å installer driverne i VGA modus (trykk på F8 før windows starter, etter boot).. Har ikke testet dette selv, men har hørt at det virker.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Takker for svar, men så klart virket ingen av tipsen. Men har jeg kommet i den heldige situasjonen at jeg ikke kan installere noen ati drivere etter at jeg brukte Driver Cleaner! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Skudd i blinde, men prøv å klokk ned maskina før du prøver å innstallere driverne. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 har prøvd det :-). Virket ikke, kjedelig med windows driverne :x, får ont i øya av det dårlige skjermbildet . Lenke til kommentar
radix Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har du prøvt å installere manuelt gjennom device manager? Det virker alltid hos meg iallefall.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ja har prøvd d, da fikk jeg installert 3.6 driverne men ikke 3.8. Men får ikke til å installere control panelet Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvilket os kjører du? 2003 server? hehe Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvilket os kjører du? 2003 server? hehe Er nok windows xp proffesional :-) Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva slags program har du registrert til å pakke ut .zip, .arj, .rar etc? Kunne kanskje være der feilen ligger? Forsøk å assosiere alle pakkede filer til windows sin egen zip. Mulig det er helt på jordet - men verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 avinstalerte du driverne før du la inn nye? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 avinstalerte du driverne før du la inn nye? Ja, brukte Driver Cleaner. :-) Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva slags program har du registrert til å pakke ut .zip, .arj, .rar etc?Kunne kanskje være der feilen ligger? Forsøk å assosiere alle pakkede filer til windows sin egen zip. Mulig det er helt på jordet - men verdt et forsøk... Lastet jo ned sån at jeg bruker windows vanlige installasjons program, vet ikke om det har noe navn. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå