Marstein Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som vet hvordan Fortinet avinstalleres på iPad? Prøver å åpne noen bilder i photobucket på et annet forum, men får opp melding at de er blokkert av Fortinet. Har heller aldri installert noe Fortinet på iPaden så undres over hvorfor det er der i det hele tatt Her er eksempel på et bilde jeg ikke får åpnet pga blokkert av Fortinet. Noen som vet hvordan man blir kvitt dette? http://s61.photobucket.com/user/Sterkoder/media/Album%2011/SSLP5727_zps91aabf04.jpg.html Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Bruker du WiFi eller 3G? Eneste jeg har vært borte i Fortinet er på bedriftsnettverk. Da var det de som var brannmurleverandør. Da fikk vi en slik beskjed når vi gikk inn på sider som ikke var "godkjent". Lista over ikke-godkjente sider var sider som omhandlet sex, gambling, spill osv. Dette er noe de kan sette opp selv. (Heldigvis for meg så jobbet jeg da i nettverksavdelingen og gikk rett inn og satte unntak på min egen maskin. Kom ikke inn på gamer.no en gang. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå