Gå til innhold

Elkjøp osv. har ikke liv laga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fysike butikker vil dø en langsom død. Jeg er ikke trist. Jeg bruker Google til å finne de beste produktene. Jeg trenger ikke provisjonsbaserte selgere til å gi meg tips!

Fint for deg :)

 

Det som er trist for deg, er at du ikke tenker spesielt langt.

Endret av Schwarzwald
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fysike butikker vil dø en langsom død. Jeg er ikke trist. Jeg bruker Google til å finne de beste produktene. Jeg trenger ikke provisjonsbaserte selgere til å gi meg tips!

 

Du vet det er mulig å bruke Google til å finne de beste produktene i fysiske butikker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, men er godt å slippe å forholde seg til selgere som jobber for provisjon.

Selgere i fysiske butikker har ekstremt sjelden provisjon.

 

For de fleste som jobber i en butikk, så er det viktigste å få fornøyde kunder som kommer tilbake så de beholder jobben sin.

 

Hvis man sammenligner så er det utrolig mange flere fordeler med å handle i en fysisk butikk, enn på en nettbutikk. Man ser de bare ikke før man faktisk opplever de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle vi som har jobbet eller jobber på den andre siden av den disken foretrekker at du ikke slår i den. Vær snill med disken, så er det størst sjanse for at du får den hjelpen du ønsker.

 

slo sprekker i en disk engang, mest fordi jeg ikke fikk den hjelpen.
Lenke til kommentar

 

Alle vi som har jobbet eller jobber på den andre siden av den disken foretrekker at du ikke slår i den. Vær snill med disken, så er det størst sjanse for at du får den hjelpen du ønsker.

slo sprekker i en disk engang, mest fordi jeg ikke fikk den hjelpen.

 

Er det rart synes du? :p

Lenke til kommentar

 

 

Alle vi som har jobbet eller jobber på den andre siden av den disken foretrekker at du ikke slår i den. Vær snill med disken, så er det størst sjanse for at du får den hjelpen du ønsker.

 

slo sprekker i en disk engang, mest fordi jeg ikke fikk den hjelpen.

Er det rart synes du? :p
Rart jeg slo i disken? Igrunn ikke. Dette var tidligt på 80tallet. Hadde kjøpt ny bilstereo til over12000. Spilleren klikket 3 ganger, og den 4. gangen jeg hentet den, så hsdde jeg ikke forlatt parkeringaplassen før den klikket igjen. Samme feil hver gang. Gikk inn på butikken og sa jeg ville ha en ny, men dei kom bare med et svadasvar. Da hentet jeg spilleren og la den kanskje litt hardt på disken, siden glassplaten sprakk, og forlangte et skrujern slik jeg kunne skru ut resten av dritten og heve kjøpet. Da var det noe mumling og henting av ny spiller...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må bare si at etter å ha sittet i kø i drøye 20 min på elkjøp sin kundetelefon for å kansellere en ordre som aldri kom så bestemte eg meg for at thats it med elkjøp. Og det ble ikkje bedre når eg sjekket mobilregningen og den kom på ca 60 kr for køståingen. Det var min siste handel på elkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde du sluppet om du brukte en fysisk butikk. ;)

 

Selv ikke selgere liker den forferdelige kundetelefonen. Og ikke tror jeg de på kundetelefonen liker noen andre heller. ^^ Dog, jeg ser for meg at jobben deres må være en av de værste her til lands, så jeg forstår dem kanskje litt.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det hadde du sluppet om du brukte en fysisk butikk. ;)

 

Selv ikke selgere liker den forferdelige kundetelefonen. Og ikke tror jeg de på kundetelefonen liker noen andre heller. ^^ Dog, jeg ser for meg at jobben deres må være en av de værste her til lands, så jeg forstår dem kanskje litt.

De gangene eg har muligheten til å handle i fysisk butikk så gjør eg det, men når en

to timers kjøretur fra nærmeste butikk så blir det lite av det. Igår ringte eg til

Komplett, og der fikk eg svar etter ett minutt. Der koster det vanlig takst, dvs

ingenting.

Da eg ringte til Elkjøp så ringte eg først til salgshjelp da fikk eg svar med en

gang. Han kunne ikkje hjelpe meg noe så enkelt som å kansellere en ordre før den var sendt (noe du kan ordne selv på Komplett). Så satte han meg over til support og da

ble det 20 min venting før eg ga opp. Får følelsen av at de har lav prioritering

på alt utenom salg. End of story er jo bare at eg ikkje gidder å hente varen engang så får de ett halvveis utgått produkt tilbake om noen uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...