Gå til innhold

Tilbyr Gratis Nettside Design/Programmering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

what is this? i don't even...

Selv om tjenesten din er gratis vil neppe noen ta kontakt. Om jeg skal være brutalt ærlig så så får jeg vondt i øynene av å se på siden. Fargene, fontene, kodingen, ja det meste er langt fra bra. For at du i det hele tatt skal få forespørsler så må portfolioen se noenlunde bra ut. En plass må du selvsagt starte, men vil foreslå at du inntil videre ikke kaster bort din egen og andres tid, samt plass på internett før resultatene dine har blitt betydelig bedre.

P.S. En fin trening er å gjenskape/ta utgangspunkt i andres arbeid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Som jeg sa til deg sist du publiserte en slik tråd: jeg forstår at du prøver, og jeg forstår at du brenner for å lære mer, men det virker ikke som om du er klar for å ta på deg oppdrag ut fra det jeg ser av det du har laget. Du burde fokusere energien din på å lære deg mer og bli bedre til å kode, lære deg mer om design og utforming, og gjøre litt på egenhånd fremfor å stresse med å tilby det du kan til andre.

Jeg tror nok jeg vil anbefale deg å forsøke deg på å lage et tema til Wordpress. Det gir deg øvelse i å kode og er et prosjekt av en relativ stor størrelse, uten å være fullstendig umulig. Så lærer du samtidig hvordan Wordpress fungerer, og har et godt grunnlag for å kunne tilby bedre løsninger når du en dag er mer klar for å ta oppdrag.

Jeg er sikker på at de fleste andre som tar turen innom denne tråden vil gi deg tilbakemelding med det samme budskapet: øv mer og lær deg mer først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...