vegge Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg har tenkt å sette inn plexiglass i mitt nyinnkjøpte kabinett; Chieftec Fulltower m/dør, Sølv (DX01SLD) Da har jeg bare et par spørsmål: Er det ikke lettest å bestille plexi fra microplex? Istedenfor å lage selv osv.. Må jeg kutte vekk vifta i sidedøra i kabinettet? Ellers blir det vel ikke plass til plexien? Håper dere kommer med masse bra tips! Plexi skal jeg i hvert fall ha - på en eller annen måte... Lenke til kommentar
petersv Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har du nokk penger skal du bare kjøpe overpriset plexi fra microplex, ellers ikke(seff). Om du må fjerne vifta kommer ann på størrelsen på glasset. Kjøper og sager du selv, kan du sage rundt vifta. Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Dra til den lokale glassmesteren. der burde du få en passe bit for 30kr. Med det samme du er der får du tak i deg litt plexilim og vippppps... :D:D:D Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Noen som har bestillt plexi fra Microplex? (microPLEX?? Var planen deres å selle plexi kanskje..? jaja..) Inneholder de pakkene allt du trenger? (untatt sag & kabinett seff) Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 hvorfor ikke bare lage et rundt hull i vinduet og feste vifta? og mens du er i gang kjøpe en større vifte? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 hvorfor ikke bare lage et rundt hull i vinduet og feste vifta? og mens du er i gang kjøpe en større vifte? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Litt "tilfeldig" fikk jeg bestilt et plexiglass fra microplex. Gadd ikke returnere det, for deretter å finne bedre løsninger, men monterte plexien... Noen av dere synes kanskje jeg gjorde et dumt valg, men jeg synes kassa er blitt ok:) http://home.no.net/havegg4/index.php?site=casemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå