banansplitt™ Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Da sa det plutselig poff og min 2 år gamle Asus-laptop er helt død, derfor trenger jeg ny maskin fort som fy! Dette er ikke helt mitt område så da spør jeg om hjelp her Krav: - Minst full HD - Minst 15" - Relativt bra bilde, stiller ikke superhøye krav her - Kraftigste prøvelser maskinen skal bli utsatt for er Photoshop og Unity (ikke store greiene) samt muligens Football Manager. - Minst 250gb HD Den jeg hadde nå fungerte egentlig helt greit for meg. Den kosta 6000 for 2 år siden og var sikkert eldre enn det. Da må jeg vel kunne finne noe velfungerende til rundt 6-7 nå også? Og er det sånn at SSD nå er standard i nye PCer? Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ssd er ikkje standard, men anbefale ssd på det sterkeste. Fordelane med ein ssd er: raskare og ingen bevegelige delar, så dei vare også lengre. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lenovo http://www.dustinhome.no/product/5010755513/lenovo-ideapad-z510-ci7-2-2-8gb-1000-8-ssd-fhd-gt740m-15-6-w8-white/ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Ssd er ikkje standard, men anbefale ssd på det sterkeste. Fordelane med ein ssd er: raskare og ingen bevegelige delar, så dei vare også lengre. Så når jeg nå ser etter en ny PC, så skal jeg ikke nødvendigvis bry meg med å finne en med SSD men evt kjøpe dette utenom? Endret 22. mars 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Ssd er ikkje standard, men anbefale ssd på det sterkeste. Fordelane med ein ssd er: raskare og ingen bevegelige delar, så dei vare også lengre. Så når jeg nå ser etter en ny PC, så skal jeg ikke nødvendigvis bry meg med å finne en med SSD men evt kjøpe dette utenom? Ja ville innstallert ein ssd seinare. Bærbare pcar med ssd koste som regel meir og er som oftest dårlegare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå