Bringebær Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Skjønner ikke hvordan jeg gjør det. Vil gjerne spille av musikk på høyttalerne og streame film gjennom wifien hvis det er mulig. Blueray spilleren har noe sånt "anynet" eller noe men den finner ikke ipaden når jeg søker etter den. Skjønner ikke en dritt. Hjelp? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 hvilen merke/modell er det på BD-spilleren? Lenke til kommentar
Bringebær Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Modell nummeret? HT-FS9200 samsung. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Såvidt jeg kan skjønne ut fra denne artikkelen på Elkjøp sine sider må du ha Samsung Link installert på iPaden din. Har du det? BD-spilleren din støtter også streaming av musikk gjennom BT. For å få til det må du koble sammen iPaden og BD-spilleren og sende lyden via BT. Lenke til kommentar
Bringebær Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Nei det har jeg ikke på ipaden, fant den ikke i app store heller. Må vel kanskje kjøpe samsung nettbrett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå