nor50 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Koplet opp en ny Netgear NAS med 4 stk WD RED 4 TB i går. Nå har det stått Healthy, volume rebuilding i 30 timer. Er ikke det litt lang tid...? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ikke erfaring med det selv, men det kan vist ta veldig lang tid har jeg hørt. Du kan helt sikkert bruke volumet samtidig. Eller forresten, det her er ikke snakk om hdd bytte, det her er snakk om et nytt raid? i såfall må nesten noen andre svare, kan ikke tro det skal ta så lang tid. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Rebuilding skal normalt kun skje hvis en disk har feilet, og det kan ta opptil 36 timer å fullføre en rebuild, kommer an på bruk etc. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Skjedd for meg en gang også. (2stk WD Red 2TB Raid1) Lot den fullføre og har ikke merket noe galt siden. Uvisst for meg hvorfor det startet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Er i orden nå. Mulig det skjedde fordi jeg begynte å oppdatere firmwaren så fort jeg koplet det opp. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Netgear NAS er kjent for dette.... http://www.smallnetbuilder.com/nas/nas-reviews/32104-netgear-readynas-rn104-reviewed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå