Andrull Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Hvordan kan blir man misunnelig på å ikke gjøre noe som helst? Det kan da alle bestemme seg for å gjøre rett som det er, og krever bokstavelig talt ingen innsats eller trening.Og hadde det vært så deilig for andre som du påstår det er, så hadde sikkert flere også gjort nettopp det, ingenting. De fleste går jeg dog ut fra har hatt perioder hvor de ikke har gjort noe, og så blitt lei av det. Eller om de storkoser seg med ingenting. Men misunnelig, det er vel ikke helt riktig ord. Endret 11. april 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 På fritiden din gjør du det du liker å gjøre på fritiden din. Selvsagt er det greit. Og nei du er ikke alene om å trives godt med å slappe av i fred og ro i fritiden din. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Benny er bare bitter og utrolig misunnelig, blir for tafatt og sløvt. Kunsten er å slappe av hele tiden, dvs ikke gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Hvordan kan blir man misunnelig på å ikke gjøre noe som helst? Det kan da alle bestemme seg for å gjøre rett som det er, og krever bokstavelig talt ingen innsats eller trening. Og hadde det vært så deilig for andre som du påstår det er, så hadde sikkert flere også gjort nettopp det, ingenting. De fleste går jeg dog ut fra har hatt perioder hvor de ikke har gjort noe, og så blitt lei av det. Eller om de storkoser seg med ingenting. Men misunnelig, det er vel ikke helt riktig ord. Det bunner i misunnelse, og hvorfor skal vi gjøre noe? Det er ikke derfor vi er på jorda! Lær deg å slappe av. Jeg gjør det hele tiden. Ikke alle kan være i arbeid, mange er syke. Det skjønner du sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Dette er et diskusjonsforum, så hvorfor ikke prøve å diskutere? Drøfte for og i mot, og fortelle hvordan du slapper av. Hva er egentlig poenget med denne tråden? I førstepost spør du om det er greit å ikke ha en hobby. Når jeg bekrefter at det er greit å ikke ha en hobby, siden du gjør det du liker å gjøre aller best på fritiden, nemlig å ikke gjøre noe. Jeg siterer meg selv: Da har du vel selv svaret Du gjør det du liker aller best. Spiller vel egentlig ingen rolle hva andre mener heller? Deretter anklager du meg for å være sur, igjen jeg siterer svaret ditt: Ingen grunn til å bli sur. Du er bare misunnelig. Alle kan være med på forumet her. Også de som du ikke liker postene til Ta deg noen dager der du ikke gjør noen ting, det er utrolig bra. Og det er sunt for kroppen. Hvor har du det ifra at jeg var sur, og har noe imot deg? Hva andre mennesker bruker fritiden sin på bryr meg midt i kaviarstjerna. Svaret mitt er som følger: Hahaha, på ingen måte ment negativt Mener bare at du ikke bør bry deg om hva andre mener Her svarer jeg på en vennlig måte at jeg ikke hadde noen negative intensjoner. Den er brun. Flirer av folk som må "henge i stroppen" hele tiden. Det blir bare latterlig dumt. Kunsten er å slappe av og gjøre minst mulig. Det er livet. Så du mener at jeg blir sur og at jeg "fornærmer" din hobby. Jeg benekter dette på en høflig måte, og så svarer du med å disse meg?! Opprettet du denne tråden forberedt på å angripe alle som svarer? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Dette er et diskusjonsforum, så hvorfor ikke prøve å diskutere? Drøfte for og i mot, og fortelle hvordan du slapper av. Hva er egentlig poenget med denne tråden? I førstepost spør du om det er greit å ikke ha en hobby. Når jeg bekrefter at det er greit å ikke ha en hobby, siden du gjør det du liker å gjøre aller best på fritiden, nemlig å ikke gjøre noe. Jeg siterer meg selv: Da har du vel selv svaret Du gjør det du liker aller best. Spiller vel egentlig ingen rolle hva andre mener heller? Deretter anklager du meg for å være sur, igjen jeg siterer svaret ditt: Ingen grunn til å bli sur. Du er bare misunnelig. Alle kan være med på forumet her. Også de som du ikke liker postene til Ta deg noen dager der du ikke gjør noen ting, det er utrolig bra. Og det er sunt for kroppen. Hvor har du det ifra at jeg var sur, og har noe imot deg? Hva andre mennesker bruker fritiden sin på bryr meg midt i kaviarstjerna. Svaret mitt er som følger: Hahaha, på ingen måte ment negativt Mener bare at du ikke bør bry deg om hva andre mener Her svarer jeg på en vennlig måte at jeg ikke hadde noen negative intensjoner. Den er brun. Flirer av folk som må "henge i stroppen" hele tiden. Det blir bare latterlig dumt. Kunsten er å slappe av og gjøre minst mulig. Det er livet. Så du mener at jeg blir sur og at jeg "fornærmer" din hobby. Jeg benekter dette på en høflig måte, og så svarer du med å disse meg?! Opprettet du denne tråden forberedt på å angripe alle som svarer? Det kan du lure på en stund, synd du ble så sur. Det var ikke meningen. Ønsker deg en fin dag, ikke stress! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeez! God påske! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Vi må tåle at andre har andre meninger en de fleste, det er demokrati og det er ytringsfrihet. Alle skal slippe til. Også de på ytterste høyre fløy. Også kommunister må få si sin mening. Vi må ha en bred debatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Nå drar du det vel litt langt? Å diskutere om det er greit å bruke fritiden sin på å ikkr gjøre noen ting, har lite med kommunisme å gjøre. Hvis du faktisk leser igjennom innlegget jeg postet den 18. april, ser du at jeg overhodet ikke gikk inn i denne diskusjonen som sur, og jeg fortsatte med den holdningen gjennom hele samtalen. Det er faktisk umulig for deg å fastslå at jeg er sur, så du kommer med anklagelser. Hver gang jeg har kommentert, har du anklaget meg for å være sur, og holdt deg langt unna trådens tema. Innlegget mitt som jeg refererte til tidligere i dette innlegget, har du ikke kommentert, utenom å komme med noe svada. Hvorfor kan vi ikke diskutere temaet uten at du skal anklage meg for å være sur? Igjen, i mitt første innlegg i denne tråden bekreftet jeg bare at jeg synes det er greit å ikke ha en hobby. Du anklaget meg deretter for å være sur, noe som er feil og irrelevant for trådens tema. Hvorfor? Hva i mitt innlegg tilsier at jrg er negativ til å slappe av? Hvorfor opprettet du egentlig denne tråden? Var det for å få flere til å få øynene opp for å slappe av, eller ville du høre andres meninger om å slappe av? Og igjen, kan vi holde oss til trådens tema? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Jeg skriver innlegg her uten å tenke på hva du mener, det er totalt uintresant. Jeg har mine meninger og du har dine. Har du noe med hva jeg skriver? Flott at du synes at å slappe av hele tiden er bra. Helt enig. Da er vi enige om at du ikke er sur. Den er grei. Her kan vi skrive om nesten alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jepp, god påske ja. Lenke til kommentar
odakaa Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Folk er forskjellige, og egentlig alt kan bli sett på som hobbyer og i forskjellig grad hvor hardt man går inn for det. Det viktigste er at du trives med det, og hvis du liker å slappe av og ta det med ro, så er det sikkert en fin hobby for deg Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Stemmer det, liker å ikke gjøre noen verdens ting, heldigvis er vi forskjellige på det punktet. Lenke til kommentar
mariamy Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Tar du denne siden så serriøst? Får det første syntes jeg det er litt bra og gå ut og gjør noe, skape minner og nyte livet istedenfor å sitte å trykke i meg mat, stirre på en vegg og være så usolial som det går an:D Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Hvem trykker i seg mat? Og å se i veggen er ennå ikke straffbart. Det er så herlig å ikke gjøre noen verdens ting, det er Guds lykke. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Endelig har jeg funnet noen som er HELT lik meg! Det er jo fantastisk å bare slappe av, og ikke styre med noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvorfor ikke samle sammen mang likesinnede og gjøre en helaften ut av det? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Godt forslag, men så store lokaler finnes ikke. Skjønner du blir fornærmet fordi noen slapper av, men det må du nesten leve med. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Om jeg er! Hahahahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå