Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kompliment (gammel gris?)

Anbefalte innlegg

Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater og så kommer det ei som er 15 og så sier den ene det gikk nå forbi ei med ei sneisen rumpe no og da lurte han på om er det straffbart å komentere slik om hun hørte det eller ikke vi ble ikke enige så derfor spør vi hær vil også si att dette har ikke hendt var bare noe som vi diskuterte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke ulovlig. Det er kanskje ikke spesielt pent eller voksent sagt, men det er ikke ulovlig, så vidt jeg vet. Jeg er ingen jurist, men hvis det mot formodning faller under trakassering eller liknende, er jeg helt sikker på at rettsvesenet ikke kommer til å følge opp én kommentar.

Lenke til kommentar

Ulovlig hvis hun ikke liker det, seksuell trakassering.

Trakasering er bare ulovlig hvis det går på etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion eller livssyn her i norge, seksuell trakassering er bare ulovlig i jobbsammenheng.

Lenke til kommentar

Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater

2 menn på 30 står å prater*

Man kan da vel synes noen ser pen ut selv om de ikke er gamle nok til å ha sex med?

Når jeg og vennene mine ser folk som er en del år yngre enn oss (og vi dermed ikke vil bortpå dem) men som like vel ser bra ut pleier vi å si "Han der blir. Han der blir.."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste.

Det er ikke ulovlig å være uhøflig gris, det er heller ikke ulovlig å kalle gris for gris. Spørsmålet for meg er om vi vil ha et samfunn hvor jenter ser på seg selv som et stykke kjøtt på kjøttmarkedet fra tidlig alder, med de konsekvensene dette medfører.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar