Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kompliment (gammel gris?)

Anbefalte innlegg

Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater og så kommer det ei som er 15 og så sier den ene det gikk nå forbi ei med ei sneisen rumpe no og da lurte han på om er det straffbart å komentere slik om hun hørte det eller ikke vi ble ikke enige så derfor spør vi hær vil også si att dette har ikke hendt var bare noe som vi diskuterte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke ulovlig. Det er kanskje ikke spesielt pent eller voksent sagt, men det er ikke ulovlig, så vidt jeg vet. Jeg er ingen jurist, men hvis det mot formodning faller under trakassering eller liknende, er jeg helt sikker på at rettsvesenet ikke kommer til å følge opp én kommentar.

Lenke til kommentar

Ulovlig hvis hun ikke liker det, seksuell trakassering.

Trakasering er bare ulovlig hvis det går på etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion eller livssyn her i norge, seksuell trakassering er bare ulovlig i jobbsammenheng.

Lenke til kommentar

Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater

2 menn på 30 står å prater*

Man kan da vel synes noen ser pen ut selv om de ikke er gamle nok til å ha sex med?

Når jeg og vennene mine ser folk som er en del år yngre enn oss (og vi dermed ikke vil bortpå dem) men som like vel ser bra ut pleier vi å si "Han der blir. Han der blir.."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste.

Det er ikke ulovlig å være uhøflig gris, det er heller ikke ulovlig å kalle gris for gris. Spørsmålet for meg er om vi vil ha et samfunn hvor jenter ser på seg selv som et stykke kjøtt på kjøttmarkedet fra tidlig alder, med de konsekvensene dette medfører.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Nå kan man vel muligens si at ikke er noe mer 'greit' enn at gjevnaldrede skatere med buksa så langt nede at det ikke er noe igjen til å skjule rompen sin med sier det. Men menn på 30 burde ha litt mer klasse en slikt.

Mer klasse, hva menes med det? Hvorfor skal unge menn på 30 eller 40 slutte å se og kommentere flotte skapninger?

Lenke til kommentar

Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste.

Det er ikke ulovlig å være uhøflig gris, det er heller ikke ulovlig å kalle gris for gris. Spørsmålet for meg er om vi vil ha et samfunn hvor jenter ser på seg selv som et stykke kjøtt på kjøttmarkedet fra tidlig alder, med de konsekvensene dette medfører.

Hva er en gris? Er en mann som liker damer en gris? Når ble det og se på jenter, tenke sex noe som forbindes som grisete? Jeg er en gift mann og jeg ser på damer så ofte jeg kan. Noe min kone selvsagt vet om. Den dagen jeg slutter å se på kvinner, da er trefrakken på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...