Nissen123 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater og så kommer det ei som er 15 og så sier den ene det gikk nå forbi ei med ei sneisen rumpe no og da lurte han på om er det straffbart å komentere slik om hun hørte det eller ikke vi ble ikke enige så derfor spør vi hær vil også si att dette har ikke hendt var bare noe som vi diskuterte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ulovlig hvis hun ikke liker det, seksuell trakassering. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det var 1 veldig lang setning. 6 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jepp, det er forbudt, tankepolitiet kommer og tar dere. Det som derimot er lov, er punktum og komma. 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det er ikke ulovlig. Det er kanskje ikke spesielt pent eller voksent sagt, men det er ikke ulovlig, så vidt jeg vet. Jeg er ingen jurist, men hvis det mot formodning faller under trakassering eller liknende, er jeg helt sikker på at rettsvesenet ikke kommer til å følge opp én kommentar. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Den slags slengbemerkninger er ikke komplimenter. Ulovlig er det antakelig ikke - og om det er ulovlig så kommer nok ikke politiet til å gjøre noe med én enkelt kommentar - men det er råtten og umoden oppførsel. 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Faren ligger nok i å bli stemplet som "gris", eller evt "gammel gris". 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste. I det siste? Eg synest reaksjonane i tråden er heilt på sin plass. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Ulovlig hvis hun ikke liker det, seksuell trakassering. Trakasering er bare ulovlig hvis det går på etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion eller livssyn her i norge, seksuell trakassering er bare ulovlig i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei jeg og en kammerat hadde en diskusjon som følger 2 gutter på 30 står å prater 2 menn på 30 står å prater* Man kan da vel synes noen ser pen ut selv om de ikke er gamle nok til å ha sex med? Når jeg og vennene mine ser folk som er en del år yngre enn oss (og vi dermed ikke vil bortpå dem) men som like vel ser bra ut pleier vi å si "Han der blir. Han der blir.." 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste. Det er ikke ulovlig å være uhøflig gris, det er heller ikke ulovlig å kalle gris for gris. Spørsmålet for meg er om vi vil ha et samfunn hvor jenter ser på seg selv som et stykke kjøtt på kjøttmarkedet fra tidlig alder, med de konsekvensene dette medfører. Endret 23. mars 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Nissen123 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Har fått utfyllende svar sorry for att jeg skriver dårlig har lese å skrive vansker,men skal prøve bedre med punktum og komma neste gang. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Nå kan man vel muligens si at ikke er noe mer 'greit' enn at gjevnaldrede skatere med buksa så langt nede at det ikke er noe igjen til å skjule rompen sin med sier det. Men menn på 30 burde ha litt mer klasse en slikt. 1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så moralen er: om jenta/dama er halvparten av din alder og du kommenterer det så er du en gris. om du har en elskerinne på halvparten av alderen din så er du en heldiggris. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så moralen er: om jenta/dama er halvparten av din alder og du kommenterer det så er du en gris. om du har en elskerinne på halvparten av alderen din så er du en heldiggris. Om differansen er 30/15 så er du i mange tilfeller en fengsla gris i vertfall. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ikke noe ulovlig og gi en fin kommentar om ei fin rumpe. Jenter burde vært mer stolte av sin rumpe, vi menn elsker rumper. Så jenter burde heller vise mer av rumpa, ikke dekke den til med lange gensere og slikt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Nå kan man vel muligens si at ikke er noe mer 'greit' enn at gjevnaldrede skatere med buksa så langt nede at det ikke er noe igjen til å skjule rompen sin med sier det. Men menn på 30 burde ha litt mer klasse en slikt. Mer klasse, hva menes med det? Hvorfor skal unge menn på 30 eller 40 slutte å se og kommentere flotte skapninger? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Fryktelig mange som har blitt ansatt i moral og oppførsels politiet i det siste. Det er ikke ulovlig å være uhøflig gris, det er heller ikke ulovlig å kalle gris for gris. Spørsmålet for meg er om vi vil ha et samfunn hvor jenter ser på seg selv som et stykke kjøtt på kjøttmarkedet fra tidlig alder, med de konsekvensene dette medfører. Hva er en gris? Er en mann som liker damer en gris? Når ble det og se på jenter, tenke sex noe som forbindes som grisete? Jeg er en gift mann og jeg ser på damer så ofte jeg kan. Noe min kone selvsagt vet om. Den dagen jeg slutter å se på kvinner, da er trefrakken på. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Så moralen er: om jenta/dama er halvparten av din alder og du kommenterer det så er du en gris. om du har en elskerinne på halvparten av alderen din så er du en heldiggris. Du kunne jo prøvd deg som advokaten til Øygård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå