tc47 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Ok.... Buttner kan jeg skjønne, hvil Evra, topp 4 er ferdig uansett en stund siden. Men forklar hvorfor Welbeck ikke spiller? Uansett om det hadde vært på kant uansett. Og MEST av alt, hvorfor i helvete skal vi bruke folk ute av posisjon?! (ref. Carrick). Vær så snill Moyes. Eneste som blir gøy er å se Kagawa i posisjonen hans (antageligvis)! Så nå får vi se om det alle sier er rett, at Shinji burde få spille der og ikke Wazza (når RvP også er fit) og forsvådit Mata. Endret 22. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Spennende lagoppstilling. Kanskje vi får sett noe til Nani også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Spennende lagoppstilling. Kanskje vi får sett noe til Nani også. Carrick som midstopper ødelegger at det er "spennende". Skulle heller også vært Welbeck og ikke Young.... (og det sier jeg liksom, ikke den største Young-hateren her akkurat). Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 For å være ærlig håper jeg faktisk Mata spiller bak Rooney idag, men for all del, Kagawa bak Rooney er også veldig fint! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Carrick som midtstopper er jo nettop det som gjør det spennende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Her er det bare opp og score mål ihvertfall. Carrick og Buttner kan bli farlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kagawa og Mata kommer til å bytte på å spille sentralt og kant. Kan godt være det blir Young på høyre, Mata sentralt og Kagawa på venstre. Synd Welbeck ikke får spille etter kampen mot Olympiakos. Kanskje han spares mot City kampen? Mange skader nå. Trenger Welbeck fremover. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Carrick mot Carroll blir slakt. Husker fortsatt Carrick mot Fellaini på starten av forrige sesong, tipper vi får et lignende kampforløp her. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Young "ødelegger" oppstillingen for min del. Med Mata, Kagawa og Rooney kan vi spille gjennom midten. Når Young ligger på krittlinja, vil Rooney søke den pasningen så ofte som mulig - særlig om den må slås mer enn 30 meter.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Carrick mot Carroll blir slakt. Husker fortsatt Carrick mot Fellaini på starten av forrige sesong, tipper vi får et lignende kampforløp her. Godt moment. Nå gleder jeg meg til kampen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Meh, Kagawa på kanten. Jaja, satser på at det roteres litt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Young starter friskt.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 OOOOOOOMMGGGG! ROOOOONEY!!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 HAHAHA! Roooooooneeeeey! Herlig! Beckham flashback noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå