MrCookieGuy Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) hei, jeg prøver å lage en tf2 server, men må gjøre ferdig port forwardingen og jeg har en zyxel 2812 router, og jeg følger telenor sin guide for hvordan man skal åpne porter og da jeg kommer til start og end port, vet jeg ikke hva jeg skal skrive. på guiden står det at dette er to deler jeg må vite selv, men hvor finner jeg ut av de? er det bare å skrive noe? det er en fast port der jeg må bruke vel.. også lurer jeg på, er det Ipen som står etter "ipv4 dns-servere" på detaljer om internettet jeg skal skrive inn på ipen til serveren? Endret 22. mars 2014 av MrCookieGuy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Portnummer finner du på portforward.com. Tror default for TF2 er 27015. I tillegg må du føre opp ipadressen til serveren din (lokal IPv4-adresse). 1 Lenke til kommentar
MrCookieGuy Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Portnummer finner du på portforward.com. Tror default for TF2 er 27015. I tillegg må du føre opp ipadressen til serveren din (lokal IPv4-adresse). takk, du svarte nøyaktig på det jeg ville 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå