BAF Striker Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan noen skaffe meg GPRS-oppsettet til Qtek 7070 for Telenor? Jeg finner ikke en jævla side på nettet med info om dette! Og finner jeg en side; kan du banne på at det er feil på siden eller at den er under oppgradering, og vil være operativ om 2 måneder (smartphones.no)! Dette suger lut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Idedata.no har oppsettet. Du finner det der. Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg får ikke koblet meg opp med telefonen, og får dermed ikke lastet ned oppsettet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du kan vel gjøre det manuelt? Er ikke så vanskelig. Bare finn oppsettet og gjør som det sier. Du er jo på nett nå så da er jo ikke det noe problem. Lenke til kommentar
banox Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal gprs oppsettet alerede ligge på telefonen, det du må gjøre er og velge manuelt om du skal ha oppsett i telenor sitt nett eller i netcom sitt nett Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 :oops: :oops: :wink: Sorry, sorry! Jeg bøyer meg i støvet! Jeg har lastet ned filen fra idedata.no men når jeg åpnet den var alt en masse rare tegn. Jeg sitter ikke på min egen maskin for tiden, så jeg gikk ut ifra at comp'en har alle nødvendige programmer og kunne velge riktig program for å åpne fila!!? FEIL!!! PDF-fila ble åpnet i Word ettersom Acrobat Reader ikke er instalert. Jeg har nå fått installert det og kan selvsagt lese fila. Beklager den sure gnaginga fra min side! Min feil - igjen! :oops: Lenke til kommentar
veron Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan går det med GPRS og MMS Striker? Send et bilde til Ulvenveien... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå