NorthugJr Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hva hvis det faktisk ER en gave da? Hvordan kan de gi meg forelegg da? De vet jo ikke om det er noe jeg har betalt for, eller ikke. Så der må de jo være ytterst forsiktige da. Hvis det kommer fra en butikk så er det ikke en gave, med mindre butikken gir den til deg gratis eller du har vunnet en konkurranse eller noe sånt. Hvorvidt du har tenkt å gi den til noen andre er uvesentlig, den er like mye momspliktig uansett. Ok, nå er det store sett aldri butikker men privatpersoner jeg handler av på eBay men det er greit å vite. Lenke til kommentar
Fotball321 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg har lest på alle slags blogger og nettsider om å kjøpe ps4 I feks USA. Og det ser ut som det er nesten like bra som å kjøpe den I norge. (Utemom garanti) Men det jeg lurer på er om VISS jeg kjøper en ps4 I USA, kan jeg da kjøpe spilli norge som funker på den amrikanske ps4'en? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Spill er sonefrie, så det er ikke noe problem. Er uansett rimeligere om du velger å kjøpe spillene dine digitalt via US PSN, og spiller på din primærkonto. Lenke til kommentar
Fotball321 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Spill er sonefrie, så det er ikke noe problem. Er uansett rimeligere om du velger å kjøpe spillene dine digitalt via US PSN, og spiller på din primærkonto. Så om jeg feks kjøper fifa I norge så funker det like bra som viss jeg hadde kjøpt det I usa? Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det fungerer helt likt. Har kjøpt flere spill på eBay fra USA allerede jeg. Lenke til kommentar
Fotball321 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det fungerer helt likt. Har kjøpt flere spill på eBay fra USA allerede jeg. ja det skjønner jeg, men vis jeg har en ps4 fra usa. Kan jeg da kjøpe spill I norge? Feks på ekspert? Lenke til kommentar
Fotball321 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Ja, som sagt. okey! Tusen takk for hjeplen!:* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå