Gå til innhold

SLiter med siri iphone

lion33

Anbefalte innlegg

Det har klikket helt for min Iphone, det er sånn at voice controll bare dukker opp uten å røre noe, og den tester lyd, ringer folk, ringer folk på facetime. Trykker jeg på noe så bare går siden av med engang. Hva skal jeg gjøre ? Det er som om noen skulle hacket smobilen min. Har prøvd å slå av den og på i flere timer, hjalp ikke. Har slått av funksjonen men den er på allikevel ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har klikket helt for min Iphone, det er sånn at voice controll bare dukker opp uten å røre noe, og den tester lyd, ringer folk, ringer folk på facetime. Trykker jeg på noe så bare går siden av med engang. Hva skal jeg gjøre ? Det er som om noen skulle hacket smobilen min. Har prøvd å slå av den og på i flere timer, hjalp ikke. Har slått av funksjonen men den er på allikevel ..

Har skjedd meg også, men av en eller annen grunn så fikk jeg den til å bli normal igjen. Har du prövd å restarte den? Funket ikke förste gangen, men til slutt fikk jeg det til.

Utrolig irriterende, jeg synes ikke särlig om apple. Tror jeg velger noe fra Samsung neste gang.

Lenke til kommentar

Har skjedd meg også, men av en eller annen grunn så fikk jeg den til å bli normal igjen. Har du prövd å restarte den? Funket ikke förste gangen, men til slutt fikk jeg det til.

Utrolig irriterende, jeg synes ikke särlig om apple. Tror jeg velger noe fra Samsung neste gang.

for vel prøve å vente litt , prøvde å re starte som du sa nå funker ikke home knappen. tenkte det samme, apple er noe shit av og til, burde skaffe meg en annen type mobil.

Lenke til kommentar

,ang.

for vel prøve å vente litt , prøvde å re starte som du sa nå funker ikke home knappen. tenkte det samme, apple er noe shit av og til, burde skaffe meg en annen type mobil.

d er en eller annen knapp du må trykke lenge. husker ikk om d var home eller den oppå.

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med en ting på iPhone. Den vil ikke akseptere det nye passordet til Hotmail/outlook. Helt umulig å finne en lösning. Passordet funker fint på alle datamaskiner, men iphone virker å väre helt ute av synk. Har prövd å synke med iTunes, alt mulig. Har rotet rundt i innstillingene på iPhone også men den nekter å godta passordet mitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...