Tryminator Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hei. Jeg er på jakt etter ny telefon og har sett på Samsung Galaxy s4 og Samsung Galaxy note 2. Jeg liker veldig godt pennen og størrelsen på note 2, men s4 er raskere og bedre oppløsning. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Noen som har en mening? Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor ikke Note3? Veldig bra med penn, men Note II er litt treg, særlig for særinger som meg som har TalkBack er aktivert ( bruker TB for å få all tekst på skjermen ut som lyd) Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Note 2 er jo på mange måter en S3 med stor skjerm, og altså en generasjon eldre enn S4. Ville absolutt gått for Note 3, selv om den er noe dyrere. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Litt usikker... kjøper sikkert ikke ny før til sommeren da... sjanser for at note 3 kommer litt ned i pris? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Hvis den følger omtrent samme prisutvikling som Note 2 har hatt, så vil Note 3 komme ned under 4000 kroner før sommeren. 1 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Er note 3 en "stor s4"? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ja, Note 3 er på mange måter en stor S4, de er svært like på innsiden. Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hei. Jeg er på jakt etter ny telefon og har sett på Samsung Galaxy s4 og Samsung Galaxy note 2. Jeg liker veldig godt pennen og størrelsen på note 2, men s4 er raskere og bedre oppløsning. Må korrigere meg selv litt... Jeg har som sagt påslått syntetisk tale hele tiden, og må noen ganger vente litt på at talen starter opp. Siden jeg alltid har brukt Note 2 med tale, kan jeg ikke si noe omhvor rask den er uten TalkBack aktivert. Tror kanskje den ikke er så ille. Håndskriftgjenkjennelsen fungerer svært godt, Veldig kjekt å slippe å knote med skjermtastatur. Om jeg måtte kjøpe ny mobil nå ville jeg valgt Note 2 framfor 3 siden den finnes med FM-radio, og er billigere. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 1. april 2014 Forfatter Del Skrevet 1. april 2014 Hei. Jeg er på jakt etter ny telefon og har sett på Samsung Galaxy s4 og Samsung Galaxy note 2. Jeg liker veldig godt pennen og størrelsen på note 2, men s4 er raskere og bedre oppløsning. Må korrigere meg selv litt... Jeg har som sagt påslått syntetisk tale hele tiden, og må noen ganger vente litt på at talen starter opp. Siden jeg alltid har brukt Note 2 med tale, kan jeg ikke si noe omhvor rask den er uten TalkBack aktivert. Tror kanskje den ikke er så ille. Håndskriftgjenkjennelsen fungerer svært godt, Veldig kjekt å slippe å knote med skjermtastatur. Om jeg måtte kjøpe ny mobil nå ville jeg valgt Note 2 framfor 3 siden den finnes med FM-radio, og er billigere. FM-radio bruker jeg aldri uansett... men får se til påske om jeg finner på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå