Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når 8.1 kommer til 1020. Jeg har min liggende uåpnet ennå, ikke bestemt meg for å sende tilbake eller beholde

Hææ?

klart du skal åpne den :ohmy: ...hvordan klarer du å la vær??

Jeg har nå klart det, ikke tatt ut av plasten :)

Vet ennå ikke helt om jeg skal beholde eller ikke ser du ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet når 8.1 kommer til 1020. Jeg har min liggende uåpnet ennå, ikke bestemt meg for å sende tilbake eller beholde

Hææ?

Mitt tips er å ta av plasten slik at du ikke lenger har noe valg :wee:

Tror ikke du kommer til å angre på det.

Etter et par ukers bruk finner jeg at den flyter et lite hakk bedre enn 920`, og det skulle godt gjøres :)

Et par ting som irriterer er det...spesielt at Connection til diverse henger seg og gjør at jeg noen ganger må restarte telefonen. f.eks BT og Wifi...av en eller annen grunn blir "slideren" grå, søker og søker i det uendelige uten at jeg får muligheten til å slide den tilbake igjen, deaktivere for så å aktivere...

Lenke til kommentar

Om du registrerer deg gratis som utvikler (logger bare inn med Microsoft kontoen din) også laster du ned Prieview for Developers appen på telefonen, godtar det som står inne i den så har du Windows Phone 8.1 rundt 14 april :)

Og kameraet på den er fantastisk :)

Registrer deg her ved å trykke på "Start New Project": http://appstudio.windowsphone.com

Applikasjon: http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/preview-for-developers/178ac8a1-6519-4a0b-960c-038393741e96

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Hææ?

Etter et par ukers bruk finner jeg at den flyter et lite hakk bedre enn 920`, og det skulle godt gjøres :)

Et par ting som irriterer er det...spesielt at Connection til diverse henger seg og gjør at jeg noen ganger må restarte telefonen. f.eks BT og Wifi...av en eller annen grunn blir "slideren" grå, søker og søker i det uendelige uten at jeg får muligheten til å slide den tilbake igjen, deaktivere for så å aktivere...

Hvem vet, det kan jo hende Windows Phone 8.1 retter opp at den henger seg slikt. Dama sin hadde noen slike hickups i starten, men ikke nå lenger. :)

Lenke til kommentar

Hææ?

Må man justere manuelt for å få brukbart bra bilder på denne? Eller funker auto bra?

Ikke sendt den tilbake ennå, onsdag er fristen for å sende tilbake :)

Lenke til kommentar

Hææ?

Må man justere manuelt for å få brukbart bra bilder på denne? Eller funker auto bra?

Ikke sendt den tilbake ennå, onsdag er fristen for å sende tilbake :)

Nei, du må ikke det. Auto er brukbart som bare det :)

Lenke til kommentar

Det er jo bra. Jeg bruker det mest. Men kommer prøve manuelt og. Om jeg beholder. Frister jo

Det som er med Pro (manuell zooooom...) er at du kan fokusere klarere på en spesiell gjenstand eller tryne, uavhengig av hvor nære/fjernt objektet er, på en bedre måte enn når du bruker Auto, mener nå jeg.

Som nevnt over, Auto er også godt :)

Lenke til kommentar

Jeg vil nå gjøre så godt jeg kan med Pro, bare en kjapp gjennomføring på det så er det vel ikke så avansert som man tror kanskje.

Programmet som heter Zooom eller noe, det virker jo kult

Veldig gøy at man omtrent ikke klarer å lese hva du skriver her, når det først er snakk om zooming..hihi.......Sozoom heter appen ja :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe trådløs ladeplate til denne. Synes det er merkelig at de ikke la den inn slik som på 920, men jeg går ut ifra at det var viktig for produsenten at 1020 vant over 920 på både vekt og tykkelse (er usikker på om de fikk til det) fordi det var en del kjøpere som klaget på det. Istedet skal de tjene millioner gjennom å selge det som ekstrautstyr, og av prinsipp gidder jeg ikke bruke penger på det når det blir slik :)

Trist at ladeplaten som fulgte med 920 ikke fungerer til 1020. Tror ikke det finnes noen hel-universal ladeplate for trådløs lading ennå, men dette kunne de fint ha fått til, mellom 2 Nokia-telefoner.

Trådløs lading var fantastisk, men det fungerer best å ha platen inne på datarommet eller på kjøkkenet...hadde bare ladeplaten også vært trådløs...lol....da hadde jeg kjøpt :closedeyes:

Gjorde utallige forsøk på å ha ladeplaten på stuebordet, men endte opp med å snuble i ledningen slik at både telefon og plate sprutet rundt i stua..

Nå, 3 uker uten trådløs lading = glemt hvor fint det var :)

Nå høres jeg vel litt negativ og grinete ut, det er ikke meningen :)

Er veldig spent på tilbakemelding på kamera-holderen Xaphoon :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg har trådløs deksel på min lumia 1020, og det fungerer like godt som på 920`n. :)

Tar utrolig mange bilder med denne telefonen og de blir nesten alltid supre!! Artig og fikle litt med instillingene også.

Har også kameradekselet og ett lite stativ. Blir fine kveld/nattbilder med lang lukketid.

Lenke til kommentar

Har også kameradekselet og ett lite stativ. Blir fine kveld/nattbilder med lang lukketid.

Kameradekselet verdt penga?

Lang lukketid - Jeg har og fiklet en del med dette men har slettes ikke fått det til. Dette var på 920-tida...nå har jeg ikke prøvd engang..

Klarer du å gi en god forklaring på hvordan dette fungerer?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er verdt pengene. mye bedre og holde når man tar bilder og 50% mer batteri.

Må også ha det for å bruke stativ.

Når jeg tar bilder i for eksempel bar månelys, så setter jeg lukketid til 4 sekunder og eksponeringskompensasjonen litt på + siden. noen ganger helt på max.

setter så på nedtelling slik at telefonen står helt stille når den tar bilde. :)

tar jo noe ekstra tid, men blir fine nattbilder. aldri prøvd å laste opp noen her, men kan prøve.

post-291892-0-08362200-1397055333_thumb.jpg

post-291892-0-79237200-1397055334_thumb.jpg

post-291892-0-28670900-1397055336_thumb.jpg

post-291892-0-77893400-1397055337_thumb.jpg

post-291892-0-29374300-1397055339_thumb.jpg

post-291892-0-91724300-1397055340_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg synes det er verdt pengene. mye bedre og holde når man tar bilder og 50% mer batteri.

Må også ha det for å bruke stativ.

Når jeg tar bilder i for eksempel bar månelys, så setter jeg lukketid til 4 sekunder og eksponeringskompensasjonen litt på + siden. noen ganger helt på max.

setter så på nedtelling slik at telefonen står helt stille når den tar bilde. :)

tar jo noe ekstra tid, men blir fine nattbilder. aldri prøvd å laste opp noen her, men kan prøve.

Insane bilder! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...