Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg misforstått dette, eller er det medfølgende epost-programmet så tullette at det ikke er en oversikt hvor du har alle inboksene dine listet opp? Har 7 epost-adresser jeg ønsker å ha inn, må jeg da ha 7 fliser for å få alt på skjermen?!

Ikke sikker på jeg skjønner hva du mener, men jeg hat mine epostkontoer i en felles innboks.

Lenke til kommentar

Har jeg misforstått dette, eller er det medfølgende epost-programmet så tullette at det ikke er en oversikt hvor du har alle inboksene dine listet opp? Har 7 epost-adresser jeg ønsker å ha inn, må jeg da ha 7 fliser for å få alt på skjermen?!

Du kan linke alle mailene dine, så de dukker opp i en og samme innboks. Inne i denne mailen igjen kan du fritt velge hvilken av kontoene dine du ønsker å dykke dypere ned i (mapper, junk, slettet osv).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har en gul, men frister å kjøpe en ekstra i svart

Guult er kuult. Svart er jo fargen på nesten alle telefoner idag. Hold deg til gult, det gjør jeg!

Lenke til kommentar

Kjøpte Lumia 1020 i svart når den var på tilbud forrige helg til 19xx kroner, og jeg er kjempe fornøyd! Galaxy S4-telefonen blir min "norske" telefon når jeg flytter til statene om 1 måned, mens Lumia 1020 blir standardtelefon.

Oppdater til WP8.1 og du har en fantastisk telefon. Kameraet er helt utrolig, og OS-et er veldig elegant.

Personlig syntes jeg det var vesentlig forskjell på 6 små/3 store vs 4 små/2 store fliser i bredden på hovedskjermen, samt alle de nye funksjonene med WP8.1. Husk dette om du ser på en gammel versjon i butikken/på youtube.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Jeg jobber for Clas ohlson, og vi har fått en ny adapter med to usb innganger som gir 5A per utgang. Er det skadelig å lade mobilen med dette?

Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men jeg lurte på om du er fornøyd med din 1520? Tenker på størrelsen først og fremst.

Lenke til kommentar

Ja jeg er veldig fornøyd, den er lettere å dra med seg fremover nå som jakke været er i anmarsj. Har tvilling kort, ett i 1520, den andre i 1020.

Jeg jobber for Clas ohlson, og vi har fått en ny adapter med to usb innganger som gir 5A per utgang. Er det skadelig å lade mobilen med dette?

Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men jeg lurte på om du er fornøyd med din 1520? Tenker på størrelsen først og fremst.

Lenke til kommentar

Er det noe håp om økt samtalevolum på denne telefonen i fremtidige oppdateringer?

Er det du som ikke hører andre eller de som ikke hører deg?

Hører ikke du andre:

A: be de snakke inn i mikrofonen ;)

B: Skru opp volumet under samtalen med volumeknappene

Hører de ikke deg:

A: hold telefonen ordentlig inntil hodet slik at den ligger med kjaken ned mot munnen. Spesielt 1020 og 920 har dette "problemet" ved at folk ikke hører mye om mikrofonen er langt unna munnen.

Lenke til kommentar

Er det noe håp om økt samtalevolum på denne telefonen i fremtidige oppdateringer?

Hører ikke du andre:

Hører de ikke deg:

A: hold telefonen ordentlig inntil hodet slik at den ligger med kjaken ned mot munnen. Spesielt 1020 og 920 har dette "problemet" ved at folk ikke hører mye om mikrofonen er langt unna munnen.

Knis, månemann. Skru opp lyden har aldri falt meg inn. Tusen takk for tipset?

Det er altså jeg som har problemer med å høre, når jeg en sjelden gang snakker i telefonen uten handsfree. Dette er også nevnt i tester, så det er ikke "bare meg". Skulle tro at det var mulig å guffe opp volumet til 11 i alle fall, i en fremtidig oppdatering?

Lenke til kommentar

Hører ikke du andre:

Hører de ikke deg:

Knis, månemann. Skru opp lyden har aldri falt meg inn. Tusen takk for tipset

Det er altså jeg som har problemer med å høre, når jeg en sjelden gang snakker i telefonen uten handsfree. Dette er også nevnt i tester, så det er ikke "bare meg". Skulle tro at det var mulig å guffe opp volumet til 11 i alle fall, i en fremtidig oppdatering?

Jeg kjenner ingen med det samme problemet, har heller ikke lest det i noen tester.

Gjelder det alle som ringer deg eller bare spesifikke personer?

Lenke til kommentar

Hører ikke du andre:

Hører de ikke deg:

Knis, månemann. Skru opp lyden har aldri falt meg inn. Tusen takk for tipset

Jeg kjenner ingen med det samme problemet, har heller ikke lest det i noen tester.

Gjelder det alle som ringer deg eller bare spesifikke personer?

Det gjelder alle personer som ringer meg når jeg er et sted med litt bakgrunnsstøy.

Test som nevner det:

http://m.klikk.no/teknologi/mobil/article868481.ece

Nokiaforum der det diskuteres:

http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-Lumia/Call-Volume-Too-Low-on-Lumia-1020/td-p/2462484

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lest gjennom denne tråden og endel tester for å finne meg en bra mobil som ikke koster 5-6000 kroner. For så mye er jeg ikke villig til å betale for en telefon.

Bestilte en 1020 på elkjop.no i går til 1995. Har hatt en Lumia 900 halvannet år. Den fikke jeg for en tusenlapp da den gikk ut av produksjon. Men den har et ganske dårlig kamera. Ellers er jeg nogenlunde fornøyd med Windows Phone bortsett fra at mange programmer bare kommer på IOS og Android. Regner med at 1020 blir en helt annen verden når det gjelder kamera. Mangel på app'er kan jeg leve med.

Har ikke hatt mobil med bra kamera siden jeg hadde Nokia N8. Den likte jeg, og forventer at 1020 er enda bedre.

Gleder meg litt til den kommer i posten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...