*F* Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hei. Har et Nexus 7 brett jeg skal ha i bilen, dette skal brukes til å spille av musikk fra en ekstern harddisk, på sikt skal det også ta over GPS funksjonen, ryggekamerafunksjonen og FM/DAB funksjonen. Men jeg må si jeg sliter med å finne en holder som ser ut til å passe bilen min. Den må være stabil, og den må være like nært som mobiltelefonholderen slik at jeg kan trykke enkelt på den. Jeg ser flere holdere er slik at dem kan skrus fast nede på gulvet ved passasjersiden, problemet er at jeg ikke har noen plass å feste den der. Jeg regner dermed med noe som henger i vinduet er mest praktisk, men jeg ser stangen, eller boten må være ca 35CM for å være lang nok. Noen forslag? Helst under 200kr grunnet tollgrensaLegger ved noen bilder. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Beste alternativ til nå: http://www.ebay.com/itm/Mount-holder-stand-Car-Windshield-for-Ipadmini-Tablet-PC-Phone-GPS-7inch-/191106608420?pt=US_Tablet_eReader_Mounts_Stands_Holders&hash=item2c7ed76d24 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sjekk heller Brodit.com Leverer skikkelige kvalitets holdere Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Jeg foretrekker holdere som er skreddersydd til Nexus 7 slik at de klipses fast uten store gummiputer på sidene. Husk at det er størrelsesforskjell mellom 2012 og 2013-modell av Nexus 7 for slike holdere. Disse holderne har ofte et standard feste med 4 spor på baksiden slik at man kan få tak i alternative fester med stang og sugekopp, ventilasjonsåpning eller festebrakett med skruer. Brodit er bra, men mye dyrere. Der må man også passe på årsmodell for å få riktig størrelse. Endret 22. mars 2014 av Frobe Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg foretrekker holdere som er skreddersydd til Nexus 7 slik at de klipses fast uten store gummiputer på sidene. Husk at det er størrelsesforskjell mellom 2012 og 2013-modell av Nexus 7 for slike holdere. Disse holderne har ofte et standard feste med 4 spor på baksiden slik at man kan få tak i alternative fester med stang og sugekopp, ventilasjonsåpning eller festebrakett med skruer. Brodit er bra, men mye dyrere. Der må man også passe på årsmodell for å få riktig størrelse. Har flere slike holdere som det der til telefoner og det fungerer bra. Men viss jeg skulle montert en Nexus 7 permanent i bilen hadde jeg betalt noen kroner ekstra for å få en skikkelig kvalitets holder som er tilpasset bilen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 da gikk jeg for den jeg linket til på ebay Planen er at jeg muligens bygget brettet inne i dash senere når alt av det tekniske er på plass, intill videre har jeg det bare eksternt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå