MrCusNT Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hei. Jeg vet de er helt forskjellige, men jeg vil ha et av dem. Jeg har hørt at DS2 har 60 timer med gameplay, men har også hørt at Thief også har en del. Hvem har best gameplay? Jeg vil ha et jeg kan spille for en stund. Jeg vil også ha mange våpen du kan kjøpe i forskjellige butikker og en god story. Hvilket liker du best? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Theif høres ut som beste valget for deg. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Er jo to vidt forskjellige spill, DS2 vil jo gi deg skikkelig utfordring men noen historie har det ærlig talt ikke. Frustrerende er det innimellom men når man endelig får has på den bossen som har gitt deg problemer den siste timen føler man seg litt stolt når man endelig beseirer den, er vel et spill for de som setter pris på en skikkelig utfordring. Likte Thief, ikke like bra som jeg hadde forventet men en grei historie hadde det og likte selv gameplayet godt, selv om combat systemet var mer eller mindre verdiløst. Ville nok kjøpt DS2 selv men er for spesielt interesserte, vil du ha en god historie og litt lettere gameplay ville jeg nok kjøpt Thief hadde jeg vært deg. Endret 22. mars 2014 av assap2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Gå for thief. Der har du en historie hele tiden. I dark souls springer du nesten rundt på måfå og dør hele tiden. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 For meg gjør det ikke noe for at det er vanskelig. Jeg vil ikke bare ha noe story, men noe du kan gå rundt noen ganger og det hadde selvfølgelig vært bra med en multiplayer. Dette glemte jeg å skrive Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå skal Thief være et skikkelig dårlig spill, da. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Admiral Necrolamedor, den 22 Mar 2014 - 18:13, sa:Nå skal Thief være et skikkelig dårlig spill, da. Hva er det dårlige med det? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Thief var så kjedli at jeg ikke gadd å fullføre det en gang. Dishonored er MYE bedre om en skal ha et stealth spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei. Jeg vet de er helt forskjellige, men jeg vil ha et av dem. Jeg har hørt at DS2 har 60 timer med gameplay, men har også hørt at Thief også har en del. Hvem har best gameplay? Jeg vil ha et jeg kan spille for en stund. Jeg vil også ha mange våpen du kan kjøpe i forskjellige butikker og en god story. Hvilket liker du best? Jeg har spilt begge, og er ikke akkurat en blodfan av noen av dem. Så for å ta en liten rundown av dem, som jeg ser det: - DS2: Sliter med utdatert motor og gameplay, og var ikke noe spesielt morsomt å spille. (jeg har en anmeldelse oppe der jeg utdyper mer). Men kort sagt var selve spillet for kronglete for min smak. Ta noe så enkelt som å hoppe. I stedet for en egen knapp for det, må vi først holde nede en knapp for å løpe, og så bruke den samme knappen for å hoppe. WTF? Men takler du sånt tull har du et knallspill foran deg. - Thief: Etter noen timer med sniking rundt omkring, stjeling av alt som ikke er skrudd fast og fint lite annet, gikk jeg til slutt lei. Det er ikke dårlig, men jeg savnet en historie som driver meg forover. Det er strengt tatt en historie der ett sted, men jeg fant den ikke. Videre stjeler vi det meste som ikke er skrudd fast, så hva er utfordringen? Når det er så lett å stjele ting, blir det helt meningsløst å stjele i første omgang. Jeg ville gått for Dark Souls 2, men det er to helt forskjellige spill vi snakker om. Det blir som å velge mellom Tomb Raider og Gran Turismo. Hva du foretrekker er nok opp til deg. Angående 60 timer med gameplay er det ren BS. Noen spiller det i ti timer, noen spiller det i tre hundre timer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei. Jeg vet de er helt forskjellige, men jeg vil ha et av dem. Jeg har hørt at DS2 har 60 timer med gameplay, men har også hørt at Thief også har en del. Hvem har best gameplay? Jeg vil ha et jeg kan spille for en stund. Jeg vil også ha mange våpen du kan kjøpe i forskjellige butikker og en god story. Hvilket liker du best? Jeg har spilt begge, og er ikke akkurat en blodfan av noen av dem. Så for å ta en liten rundown av dem, som jeg ser det: - DS2: Sliter med utdatert motor og gameplay, og var ikke noe spesielt morsomt å spille. (jeg har en anmeldelse oppe der jeg utdyper mer). Men kort sagt var selve spillet for kronglete for min smak. Ta noe så enkelt som å hoppe. I stedet for en egen knapp for det, må vi først holde nede en knapp for å løpe, og så bruke den samme knappen for å hoppe. WTF? Men takler du sånt tull har du et knallspill foran deg. Hvor tar du dette fra? Man bruker da vitterlig ikke knappen man løper med for å hoppe. Det man gjør er å holde inne løpeknappen, og så trykke venstre stikke ned for å hoppe, easy peasy. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvor tar du dette fra? Man bruker da vitterlig ikke knappen man løper med for å hoppe. Det man gjør er å holde inne løpeknappen, og så trykke venstre stikke ned for å hoppe, easy peasy. Jeg "tar dette fra" å faktisk spille spillet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Da er det isåfall forskjellige controllere på PS3 i forhold til X360, hvor man ikke bruker samme knapp til å både løpe og hoppe. Lenke til kommentar
Goudaosdt Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Da er det isåfall forskjellige controllere på PS3 i forhold til X360, hvor man ikke bruker samme knapp til å både løpe og hoppe. På PS3 bruker man venstre stikke til å bevege seg, "O"-knapp for å sprinte, og trykker ned venstre stikke for å hoppe. Det som da kan skje er at når man trykker ned venstre stikke for å hoppe så kan retningen man beveger seg bli noe endret slik at man løper utfor et stup eller noe. Jeg har selv failet på dette én gang, men ble fort klok av skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå