hean Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sitter i en leilighet der dekningen er variabel med en iPhone 4S, med variabel menes at dekningen varierer over tid på samme plass i sofan. Når jeg da skal ha en ny telefon lurer jeg på om dere har erfaringer med hvor godt antennen fungere, altså hvor godt telefonen mottar signalene. Alle telefonene er veldig gode og jeg tviler ikke ett sekund på at samtlige 3 telenfoner vil gjøre meg fornøyd, derfor lar jeg dette punktet avgjøre. Ser det kan være vanskelig med erfaringer fra S5 og Z2 men vil anta at det ikke vil være stor forskjell på disse og modellen tidligere. Lenke til kommentar
Slettetkont0 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Skal du kjøpe telefon? Kjøp deg Sony Experia Z1. Gikk selv over fra iphone i flere år til å kjøpe Sony for 1-2 måneder siden. Angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Dette er nok et litt for teknisk spørsmål til at du får så mange fornuftige svar her frykter jeg. 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Skal du kjøpe telefon? Kjøp deg Sony Experia Z1. Gikk selv over fra iphone i flere år til å kjøpe Sony for 1-2 måneder siden. Angrer ikke et sekund! Takker for svar men blir uansett Z2 hvis det blir Sony. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det beste du kan håpe på er at noen kan gjøre en sammenligning. Profesjonelle testere eller vennegjenger som tilfeldigvis har 2-3 av de nevnte på et sted med dårlig dekning. PS. Er det GSM-dekning (tale, sms) eller 3G/4G du tenker på? Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Det beste du kan håpe på er at noen kan gjøre en sammenligning. Profesjonelle testere eller vennegjenger som tilfeldigvis har 2-3 av de nevnte på et sted med dårlig dekning. PS. Er det GSM-dekning (tale, sms) eller 3G/4G du tenker på? Det er begge deler.... må ofte gå ut for å få skikkelig kontakt under samtaler. 3G detter også ofte ut... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Du kan alltids små av 4G/3G for å holde telefonen på edge, hvis det er mer stabilt. Har selv problemer et sted med at jeg har 1-2 streker på edge og 0-1 på 3G. Da er løsningen å slå av 3G for å holde den mer eller mindre stabilt på edge. Det er ofc bøtte tregt hvis man skal surfe, men for tale funker det helt greit. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Her fant jeg faktisk en test som ser på dekningen... http://www.mobilen.no/artikler/apples-toppmodell-stryker-i-antenne-test/155313/2 En til: http://www.mobilen.no/artikler/denne-vant-antenne-testen/133744 Endret 5. april 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå