Myrsve Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har fått meg en ny Hd. Jeg har ikke noe partisonerings program. ossen partisonerer jeg den da Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 sett i os cden og gjør alt fra setupen. eller så kan du bruke fdisk, ett litte program som ligger på oppstartsdisketten som du kan lage deg. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Er det en tilleggsdisk du har kjøpt, eller skal du ha den som systemdisk? Om det er en disk du skal bruke som disk 2 kan du bare montere den, og formatere fra OS. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg kjører WinXP, og den nye disken skal jeg bruke som system disk Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Fikk til slut Prtitisjonert, gikk å kjøpte Partition magic 8. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Fikk til slut Prtitisjonert, gikk å kjøpte Partition magic 8. Hmm, ganske unødvendig etter mitt syn..er jo bare å bruke windows disken, og/eller formatere den fra windows. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 sett i os cden og gjør alt fra setupen. eller så kan du bruke fdisk, ett litte program som ligger på oppstartsdisketten som du kan lage deg. kan du bruke fdisk på store harddisker da, er ikke det en max grense på den elns :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå