Ogeilert Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lurer på om jeg for første gang skal kjøpe meg et fps-spill, men hvilket skal jeg velge?? For min del er det er par ting dere bør vite før dere forhåpentligvis slenger ut tips. -det trenger ikke være splitter nytt;) -online er egentlig ikke så viktig for meg, det er singleplayer jeg uansett kommer til å bruke mest tid på, da jeg har små barn som ofte våkner på kvelden/natten. -alt som har med fremtid å gjøre er heller ikke spesielt interessant for meg Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hva med fortid? Samtlige BioShock er ålreit, iallefall. Brothers in Arms: Hell's Highway var heller ikke så verst, og Call of Juarez: Gunslinger går jo an. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Jeg likte veldig godt første "Modern Warfare". Spilte den storyen 2-3 ganger på rappen.Er vel den storyen jeg har likt best på FPS-spill. Så Call of Duty Modern Warfare (1) anbefales fra min side. Jeg elsker blant annet brettet i Pripyat. Gir en så syk "Tsjernobyl"stemning. Variert spill, med god story. Så liker jeg veldig godt Medal of Honor som kom i 2010 (tror jeg det var). Også variert story, stilige miljøer og skikkelig bra gjennomført.Spesielt lyden synes jeg var god i dette spillet.Jeg spilte i full surround, og ene brettet er i en uttørket dal.Husker fremdelels gjenklangen og ekkoet i dalene. Sykt bra gjennomført. Ellers, som det blir nevnt her er jo Bioshock gode spill. Kun spilt Bioshock 1 og 2. Men de var gode begge 2. (Likte 1-eren best). Jeg som deg... spiller ikke noe særlig online.Får lite glede av det da jeg stort sett er skyteskive for andres glede, og ikke er rask nok til å få noen særlig kills. Derfor fokuserer jeg 95% på enspiller av fps-ene.Og de overnevnte er mine store favoritter.Vil likevel ta med at etter en serie med nyere Call of Duty spill som jeg ikke likte. (Black Ops 1 og 2, Modern Warfare 3), så synes jeg faktisk nyeste Call of Duty Ghosts var et friskt pust igjen.Veldig variert i brettene, en ok story, og i mine øyne har de gjort det bedre på denne utgivelsen enn de 3 forrige CoD-spillene. Til motsetning synes jeg nyeste Battlefield 4 var helt elendig på sin story-campaign. Fordelen med disse litt eldre spillene, Modern Warfare 1 og Medal of Honor, er at de er så pass "gamle" at de nok er å finne for typisk 79,- 99,- eller 149,- kroner. Og med stor sannsynlighet står de også i bruktseksjonen i butikke som Gamestop og lignende. Vil også få nevne spillene Battlefield Bad Company.De er faktisk litt humoristiske, ok story og har veldig god lyd. Endret 22. mars 2014 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Resistance-spillene er morsomme, selv om det første ikke akkurat er så jævla pent lenger. 1 Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Takk for gode tips:) skal sette meg ned og se litt videoer og sjekke litt reviews og sånt, så får vi se. Det er call of duty 4 modern warfare du snakker om? Det er så mange av de spillene så jeg blir veldig forvirret. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ja, cod4 Modern Warfare (1).Kom et Modern Warfare 2 senere også. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg liker nesten bare FPS spill, men dessverre liker jeg ikke å spille online og derfor ser jeg etter spill med en okey historie etc. ikke bare run and gun. Her er noen jeg liker: -Half Life 2 + episode 1 og 2 = Orange Box (Du får med Portal også) Half Life er et FPS spill som jeg måler alle andre spill opp imot. Bare synd at det ikke kommer flere slike spill, det er lov å håpe. Portal 2 er eneste som er nytt fra den kanten -F.E.A.R (Alle) Jeg har alle til 360. Litt skummelt. -Borderlands 1 og 2 (har 1 til 360 og 2 til ps3, har ikke spilt i gjennom den første ennå men det er et morro spill) -Syndicate og Singularity er greie spill som koster under 100 lappen. Jeg ble positivt overrasket over disse spillene og man taper ikke så mye når spillene koster bare 79-99kr. Har nettopp kjøpt en PS3 og da gikk jeg til innkjøp av Killzone og Resistance pakkene til 199kr. Har kun prøvd killzone1. 398kr for 6 spill er billig. Du finner disse pakkene på Coop Obs! Sjekk fysiske butikker, f.eks. Elkjøp og Expert. Der har de masse billige spill av og til. Jeg kjøpte Borderlands 2, Bioshock 1 og 2, Bulletstorm og flere der for 99kr pr. spill. Tar du deg råd til en Xbox 360 (ca.1500kr inkl. 250GB disk) så har du Halo Reach og Halo4. Jeg rundet nettopp Alan Wake(3.pers) og det er det første spillet jeg liker som ikke er FPS. Start med Orange Box og lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Call of duty spillene har veldig artig single player. Spillene blir dårligere etter black ops(1). COD Modern Warfare serien er knallbra. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Half-Life 2, Bioshock eller F.E.A.R hvis du liker stemning. CoD hvis du liker at noen tar deg i hånden og gjør det meste for deg mens de forteller deg at DU er det mest spesielle snøfnugget. 1 Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 En liten oppdatering... Kan også anbefale Rage, jeg kjøpte til 360 men finnes også til PS3. Det er et framtidsrettet spill, men det er litt "wild wild west". Morro FPS med en del kjøring av diverse ATV'er og andre kule kjøretøy. Koster rundt 100 lappen. Jeg har sett den til PS3 hos Expert til 99kr. Et annet FPS spill som dessverre er veldig fremtidsrettet men overraskende bra er Crysis 2. Da dette kom prøvde jeg online demoen og likte det ikke. Trudde det var et multiplayer spill, men singelplayer delen er ganske bra. Andre FPS spill til billig penge. Rainbow Six vegas 1 og 2. Far Cry: The wild Expedition koster 299 og inneholder Far Cry Classic, Far Cry 2, Far Cry 3 og Far Cry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå