Dagger Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste så jeg bare prøver jeg. Har prøvd å kontakte PCmax på tlf(som dem ikke har lenger) og på mail, ikkenoe svar. Har nemlig en Harddisk som jeg vil levere inn som er defekt. Noen som vet hva som er skjedd med PCMAX? MVh Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er veldig mye om og men med dem, og det er nok de aller fleste som sliter med å få tak i dem. Det virker som, og jeg har også hørt flere rykter om, at de nesten er konkurs. Du må gjerne fortsette å sende inn mailer/ringe, men jeg tviler på at du kommer noen vei. Prøv heller å få tak i produsenten av harddisken. Mulig du kan få en slags garanti fra dem hvis du forklarer problemet. Lykke til, det vil du trenge... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Mange produsenter krever uansett at du som kunde går gjennom dem, når det er et problem med produktet. Gå inn på hjemmesiden deres, og sjekk hva slags service/garanti-rutiner de har. Som regel er det bare til å fylle ut et RMA-skjema. Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå